صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان ۱۵ خرداد مشهد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

در این مراسم که با حضور نیروهای نمونه مسلح از بخش‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، برگزار گردید، مقامات لشگری و استانی حاضر بودند.

ایران امروز آنقدر مقتدر شده که مستکبران جهان از ترس آن شب آرام ندارند

استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به ‌اینکه ایران امروز آنقدر مقتدر شده که مستکبران جهان از ترس آن شب آرام ندارند؛ گفت: امروز در شرایطی هستیم که بعضی آرزو می‌کنند، ملت ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند، اما همه پای نظامی که با ایثارگری رزمندگان و جانبازان تداوم یافته، ایستاده‌ایم.

علیرضا رشیدیان ضمن عرض ارادت به‌شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم؛ بیان کرد: دفاع مقدس احیاکننده آموزه‌های نهضت عاشورا و تداوم بخش فرهنگ ایثار و شهادت بود.

استقبال مردم مشهد از مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی

مراسم رژه آغاز می‌شود، در ابتدا یگان امداد، ویژه، مرزبانی و مرکز علمی تخصصی ثامن الائمه نیروی انتظامی شروع شد، این رژه با عبور خودروهای نظامی آغاز می‌شود، نظم مراسم رژه بی‌نظیر است.

مردم مشهد از این مراسم بسیار استقبال کرده‌اند، آنها دور تا دور میدان از پشت حصارها رژه را تماشا می‌کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، نوبت به‌رژه موتورسواران نیروی انتظامی می‌رسد، موتورسواران نیز با نظمی خاص در صف‌های تعیین شده از مقابل مردم و مسؤولان لشگری، نظامی و استانی عبور می‌کنند.

هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» آغاز شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این مراسم گفت: امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار «ما توانستیم» هفته دفاع مقدس را آغاز می‌کنیم.

 امیر سرتیپ دوم رضا آذریان افزود: توانستیم مقابل همه توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی که تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند، بایستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.