رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: دست‌هایی پشت پرده است که نظر مثبتی نسبت به خراسان رضوی ندارند و در فدراسیون حسی منفی نسبت به خراسان ایجاد می‌کنند.

در فدراسیون کبدی دید مثبتی نسبت به خراسان رضوی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حسن احمدیان اظهار کرد: ۲۱ تیم از ۲۱ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند و میزبان مسابقات نیز استان مرکزی، شهرستان اراک بود، تیم نوجوانان دختر خراسان رضوی در این مسابقات مقام قهرمانی را کسب کردند.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بالا و عالی بود و نسبت به دوره قبل که استان دیگری میزبان این رقابت‌ها بود، شاهد میزبانی خوبی از دوستان در اراک بودیم.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی تصریح کرد: مشکل خاصی برای حضور در این رقابت‌ها نداشتیم، در حوزه بانوان هیچ مشکلی نداریم، از داوران استان نیز دعوت شده و در این مسابقات حضور داشتند و همه چیز خوب بود.

حسن احمدیان خاطر نشان کرد: قبل از اعزام تیم دختران، تیم پسران را به اردبیل اعزام کرده بودیم که چون داوری از خراسان رضوی در بخش آقایان دعوت نشده بود، متاسفانه با ناداوری تیم خراسان رضوی را حذف کردند. در بخش دختران، هم داوران استان حضور داشتند و هم خود تیم با قدرت وارد شد و همه چیز دست به دست هم داد تا این قهرمانی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه حضور داوران استانی در رقابت‌ها مهم است، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم در هر مسابقهای که در هر یک از استان‌ها برگزار می‌شود، حداقل یک یا دو داور از استان‌هایی که تیم دارند دعوت شود. چون خود داوران استان بررسی می‌کنند که تیم کجا مشکل داشت؟ کوتاهی از داور بود؟ کوتاهی از ورزشکار، مربی یا سرمربی بود؟ این موارد را آنالیز می‌کنند و همچنین زمانی که در هیئت داوران می‌نشینند بهتر می‌توانند از حق استان خود دفاع کنند.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی بیان کرد: حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از هیئت کبدی خوب است و ما حمایت کامل اداره کل را داریم.

احمدیان با بیان اینکه انتظار ما از فدراسیون است نه اداره کل، گفت: خراسان رضوی در سال‌های دور همیشه حرف اول را در بخش آقایان و بانوان در سطح کشور می‌زده اما اکنون باتوجه به نوسانات مدیریتی که در هیئت بوده از سطح اول دور شده‌بودیم. اواخر سال ۹۶ انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شد و عباس اورسجی رای آورد، متاسفانه نسبت به خراسان رضوی دید خوبی در فدراسیون وجود ندارد، امیدوارم که این دید برطرف شود و فدراسیون تنها چند استان خاص را نبیند بلکه به تمام استان‌ها توجه داشته‌باشد، تمام این استان‌ها زیرمجموعه کشور هستند و همه باید از جایگاه خوبی بهره ببرند، همه را به یک چشم ببینند ولی نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده است که راجع به خراسان رضوی در فدراسیون کمی کوتاهی می‌شود.

وی در خصوص اینکه به چه علت این دید مثبت نسبت به هیئت استان در فدراسیون وجود ندارد، تصریح کرد: دلیل آن را نمی‌دانم، در جلساتی که با شخص رئیس فدراسیون داشته‌ام، همیشه دید مثبت داشته و با این دید نگاه کرده‌اند، با دبیر فدراسیون، فرهمند نیز صحبت کرده‌ام، ولی دست‌هایی پشت پرده هستند که این اتفاقات را رقم می‌زنند و خوشایند نیست.

رئیس هیئت کبدی استان اضافه کرد: تاکنون چند میزبانی کشوری برگزار کرده‌ایم و رئیس فدراسیون تشکر ویژه داشته، اظهار رضایت کرده‌ و گفته‌اند زمانی که خراسان رضوی میزبان بوده، تمام تیم‌هایی که به مسابقات آمده بودند با رضایت کامل بازگشتند و چون سال گذشته میزبان لیگ برتر بودیم، رئیس فدراسیون گفتند استان خراسان رضوی تنها میزبانی کشور بوده که تمام تیم‌ها از میزبانی، اسکان، مسابقات، تغذیه و... رضایت کامل داشته‌اند.

احمدیان خاطر نشان کرد: در خراسان رضوی این آمادگی را داریم که به بهترین نحو و با بهترین امکانات میزبان باشیم، در صورتی که آن دید مثبت نسبت به خراسان رضوی در فدراسیون کبدی به وجود آید.

وی تصریح کرد: مشکل خاصی در هیئت وجود ندارد، به سمت جلو حرکت می‌کنیم. دختران کبدی‌کار استان در رده سنی نوجوانان مقام آوردند. در بخش دختران، کبدی‌کاران استان هم در رده سنی نوجوانان حرف برای گفتن دارند، هم جوانان و هم بزرگسالان. در بخش پسران نیز کبدی‌کاران را به مسابقات اردبیل اعزام کردیم که با ناداوری حذف شدند اما باز هم خوب ظاهر شدند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.