نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مدیریت کردن بحران تهاجم اقتصادی دشمن برای نخبگان کشور سخت نیست.

مدیریت کردن بحران تهاجم اقتصادی دشمن برای نخبگان کشور سخت نیست

 به گزارش قدس انلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری که به سالگرد مناسبت شهادت امام سجاد (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به‌تهاجم اقتصادی دشمن در دوره‌ای خاص؛  گفت: در این حالت است که باید مدیران دولتی و نخبگان صرف برای مدیریت این تهاجم به‌میدان آمده و موضوع را مدیریت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مدیریت کردن بحران تهاجم اقتصادی دشمن برای نخبگان کشور سخت نیست.

وی با اشاره به لزوم مدیریت رسالت در کشور برای مقابله با شکل‌گیری بحران‌هایی توسط دشمن؛ متذکر شد: مدیریت رسالت چند بعد را در برمی‌گیرد، چراکه از یک سو با التهاب فروکش کند و از سوی دیگر باید مسؤولیت و رسالتی مهم در این عرصه اجرا شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌مدیریت بحران از یک سو و مدیریت اضطراب‌ها در شرایط مقابله با بحران تهاجم اقتصادی دشمن؛ ادامه داد: نکته مهم در این میان، توجه به گم نشدن خط حرکتی در مدیریت بحران است، علاوه بر این، باید مدیریت لازم استخدام شود و در کنار آن، بحران نیز به‌صورت ابزار درآمده تا ما را به‌سوی مقصد هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: این نکات که مجموع یک مدیریت مهم و رسالت است توسط یک بانو پس از انقلاب کربلا در حالی اجرایی می‌شود که امام سجاد (ع) نیز در کنار ایشان حضور دارند.

وی آب و غذا نخوردن اهل بیت امام حسین (ع) که پس از شهادت ایشان توسط بنی‌امیه به‌اسارت گرفته شده‌ و در چنین شرایطی وارد کوفه شده بودند را یکی از میدان‌های اجرای رسالت دانست و خاطرنشان کرد: در این شرایط است که باید با یک عملیات توفنده و کوبنده رسالت اجرا شود و زد و خورد در شکل یک انقلاب دربیاید.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌اجرای توطئه‌ای توسط دشمن با هدف از بین رفتن عظمت و صلابت اهل بیت امام حسین (ع) در مقابل مردم کوفه؛ افزود: در چنین شرایطی لازم بود تا در کنار مدیریت این بحران رسالت نیز صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در حالی حضرت زینب(س) در کوفه خطبه خواند که این خطبه‌ها علاوه بر اینکه یادآور خطبه‌های حضرت علی(ع) بود، سبب شد تا همه نظرها و تحلیل‌ها نسبت به‌قیام عاشورا در نزد مردم کوفه تغییر کند.

وی اضافه کرد: در مدیریت رسالتی حضرت زینب (س) تنها به‌این موضوع بسنده نشد، بلکه به‌گونه‌ای بود که سبب شد، زنان اسیر نیز توسط ایشان آرام شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌اینکه حضرت زینب (س) عملیات رسالتی خود را نیز انجام دادند و نظر کوفه را عوض کردند؛ گفت: ایشان زینب(س) قهرمان‌آفرین بودند و سخنرانی‌شان انقلاب آفرین بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.