نمایش میدانی و نمایشگاه ادوات نظامی «تماشای هزاران قمر» به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، در مشهد، برپا می‌شود.

«تماشای هزاران قمر» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری در خصوص «تماشای هزاران قمر» بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری یگان‌های نظامی استان در دو بخش برگزار خواهد شد که یکی از بخش‌های آن معرفی و نمایش ادوات نظامی یگان‌های استان خراسان رضوی است.

محمدمحسن مصحفی با اشاره به رشادت‌های دلاورمردان تاریخ هشت ساله دفاع مقدس افزود: در بخش محتوایی نمایشگاه به منظور یاداوری رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، ضمن معرفی تاریخ جنگ و عملیات‌ها، بازدیدکنندگان با فرهنگ جبهه و شهدای شاخص استان خراسان رضوی آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: فضایی سرگرم کننده و آموزش‌محور برای کودکان و نوجوانان در این رویداد پیش‌بینی شده و اجرای نمایش خیابانی با موضوع شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری افزود: شهروندان مشهد می‌توانند از آغازین روز هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس به تاریخ ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱، با مراجعه به بوستان وفا واقع در بلوار شهید فکوری- فکوری ۸۲ (پیروزی ۱۴) از نمایشگاه «تماشای هزاران قمر» و برنامه‌های جانبی آن دیدن نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.