انتهای پیام/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی درگذشت روحانی جوان انقلابی، حجت الاسلام تولایی را تسلیت گفت.

تسلیت مدیر حوزه علمیه خراسان درپی درگذشت حجت الاسلام تولایی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی درگذشت روحانی جوان انقلابی، حجت الاسلام تولایی را تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال مسئلت کرد.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت روحانی جوان و انقلابی، حجت الاسلام محمد تولایی موجب تاثر و تالم گردید. گرچه تلاش پزشکان و پیگیری مسئولان حوزوی برای بهبود و درمان این طلبه انقلابی با همه امکانات انجام گردید، اما مشیت الهی بر این قرار گرفت که این عزیز به لقاء الله پیوسته و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی مهمان حضرت اباعبدالله(علیه السلام) گردد.

بی تردید، روحانیت شیعه، محور اصلی بسیاری از تحولات تاریخی گردیده و افتخارات کم نظیری آفریده که دَدان تاریخ و دیوان حاکم ظلمت‌ها را سراسیمه و هراسان نموده و مواضع ضد استعماری و بیگانه ستیز روحانیت، هرگز در طول تاریخ به خاموشی و سردی نگراییده است، و امروزه نیز حوزه های انقلابی راه سلف صالح خود را در پیش گرفته و در مسیر اعتلای پرچم اسلام و تبلیغ آموزه های اهل بیت(علیهم السلام) قدم بر می‌دارند.

اکنون در فصل حاکمیت روح عاشورایی و در زمانه یادمان «دهم محرم» به سوگ عزیز از دست رفته، محمد تولایی نشسته که در کسوت روحانیت و در جبهه فرهنگی دین به تبلیغ اندیشه های اسلامی مشغول بوده است و در یک سوء قصد ناجوانمردانه از پای در آمده و در زمره افتخار آفرینان حوزه علمیه قرار گرفت.

اینجانب در گذشت این عزیز از دست رفته را به جامعه روحانیت، امت حزب الله و به ویژه خانواده وی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.  عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.