خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد. 

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ
تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم تداعی کننده رشادت ها و ازخود گذشتن آزادمردانی است که شهادت، اسارت و جانبازی را به زندگی با خفت و زبونی ترجیح دادند و راه سرخ بزرگ مرد آزادگی و عزت را سرلوحه خویش قرارداده و مردانه با سلاح ایمان و اخلاص در برابر تمام دنیای متجاوزان ایستادند تا تاریخ؛ مسیر کربلا را گم نکند.
دفاع مقدس که به فرموده امیر غافله عشاق؛ ... "گنجینه تمام ناشدنی است" حقیقتا دایره المعارفی است از زیباترین حماسه هایی که در لابلای خون و گلوله به تصویر کشیده شد و مانا ترین ورق تاریخ عصر ماست که مطلع آن با خط سرخ ثبت شد ...کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا.
تاریخ سراسر عزت و سربلندی هشت سال غیرتمندی ایران سراسر افتخار اسلامی در برابر زیاده خواهی شرق و غرب عالم، این الگوی کم نظیر و بی نظیر علمی و عملی، سند محکمی است بر خودباوری و خوداتکایی تا یادمان نرود با دست خالی اما قلبی مطمئن و در برابر بهت و حیرت جهانیان محاسبات دنیار را برهم زدیم و اینک در عرصه کارزار فرهنگی و اقتصادی نیز همین رمز جاودانه و این نسخه بی بدیل و همیشگی راهگشا و کارساز است.
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در حالی که تاریخ پرافتخار ایران عزیز  شاهد پختگی، تکامل و تعالی این نهضت الهی است، دشمنان قسم خورده و  مزدوران دست نشانده منطقه ای باتوطئه ها و هجمه های بی امان خود سعی در منزوی کردن این حرکت بزرگ داشته؛  اما به حول و قوه الهی و به مدد ایمان و باور جوانان باغیرت، شیرزنان و غیور مردان میهن عزیزمان ، با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند و موفقیت‌های حیرت‌آور هشت ساله دفاع مقدس و با اتکا به رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) همچون همیشه دشمنان نظام و اسلام با سیلی محکم و کوبنده سربازان امام خامنه ای مدظله مواجه خواهند شد انشاءالله .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی و جنگ تحمیلی، عزت ، سربلندی و سلامتی جانبازان سرفراز و آزادگان غیور  ایثارگران عزیز را از درگاه حی سبحان مسئلت دارد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.