الکس ساندرو، مدافع چپ یوونتوس، اعلام کرد که کریس رونالدو بعد از اخراج در دیدار مقابل والنسیا، منتظر است تا بار دیگر کیفیت بالایش را به نمایش بگذارد.

ساندرو: رونالدو منتظر است تا دوباره توانمندی‌هایش را به نمایش بگذارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رونالدو در پیروزی ۲-۰ یووه مقابل والنسیا، به دلیل درگیری و کشیدن موی جیسون موریو، مدافع حریف، از زمین اخراج شد و گفته می شود که ممکن است یوفا محرومیتی بیشتر از یک جلسه برای او در نظر بگیرد که می تواند به غیبت در دیدار مقابل منچستریونایتد در الدترافورد منجر شود.

هرچند رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز در مستایا، به شدت ناراحت شد و با گریه زمین را ترک کرد، ساندرو ادعا کرد که هم تیمی اش آن اتفاق را پشت سر گذاشت.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" می بینم که او باانگیزه است. او تجربه زیادی دارد و می داند که آنچه سه شنبه اتفاق افتاد، به گذشته تعلق دارد. او حالا منتظر است. او به اینجا آمده تا به تیم کمک کند و کیفیت بیشتری به تیم اضافه کند. من در حال یادگیری از او در داخل و خارج زمین هستم."

خوان کوادرادو، بال کلمبیایی یوونتوس هم با تحسین رونالدو، از تاثیر او روی عملکرد بیانکونری گفت:"  ورود رونالدو مطمئنا چیز بیشتری به ما داد. می دانیم که او چه بازیکنی است اما یوونتوس هم همیشه تیمی سازمان یافته بود.

اکنون شاید ما قوی تر شده باشیم زیرا بعضی از ما مدتی است که اینجا هستیم و این بازیکنان به خوبی هم را می شناسند و به این دلیل که قهرمان های بزرگی شده اند. امیدواریم که بتوانیم در هر جام تا جایی که می توانیم پیش برویم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.