کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با رعد و برق برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در نواحی شمال غرب این استان پیش بینی شده است.

بارشهای رگباری در خراسان رضوی پیش بینی شد

به گزارش قدس آنلاین ، زهرا آهنگرزاده عصر شنبه  افزود: همچنین طبق تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی افزایش سرعت وزش باد پدیده جوی غالب در خراسان رضوی برای امروز و فردا به ویژه در نواحی جنوبی و جنوب شرقی این استان خواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر روز دوشنبه دوم مهر ماه به تدریج از نواحی غربی خراسان رضوی افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد و در اواخر وقت احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده باران را شاهد خواهیم بود که برای روز سه شنبه نیز این شرایط پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: روند افزایش دما نیز تا روز دوشنبه هفته جاری در این استان ادامه دارد. بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد 27 درجه سلسیوس بود که روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب 28 و 30 درجه پیش بینی شده است.
ریوش در شهرستان کاشمر با کمینه دمای شش درجه و سرخس و خلیل آباد با بیشینه دمای 30 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از تایباد با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.