یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم بیش از ۴۴۳ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد اعزام شده‌اند.

اعزام ۴۴۳ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد در ایام محرم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با بیان اینکه ماه محرم فرصت خوبی برای انتقال فلسفه قیام عاشورا و تبیین دین اسلام در جامعه است گفت: در این راستا باید از ظرفیت موجود در هیئت‌ها و مجالس عزاداری در جهت انتقال این فلسفه استفاده کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از برنامه‌های هیئت‌های عزاداری در دهه اول محرم افزود: باید مسئولان و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی از این ظرفیت در در جهت انتقال فرهنگ و شعور حسینی نهایت استفاده را داشته باشند.

حسینی کوهستانی با تاکید بر نقش مهم مبلیغن و مبلغات در تبیین قیام عاشورا تصریح کرد: مبلغین و مبلغات با حضور در مجالس و محافل ماه محرم و عزاداری‌های حضرت امام حسین (ع) در انجام رسالت خود اهتمام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی هرساله با اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های تلاش می‌کند که نقش خود را در تبیین این واقعه تاریخی برای اقشار مختلف به خوبی ایفا کند افزود: اعزام مبلغ به هیئت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها نقش مؤثری در تبیین نهضت سرخ حسینی و احیای سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان در مبارزه با فساد، ظلم و ستمگری دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اعزام ۴۴۳ مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم به نقاط مختلف استان یزد گفت: از این تعداد ۱۹۳ مبلغ و مبلغه از روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات و مابقی از مبلغین و مبلغات بومی استان می‌باشند.

وی خاطرنشان ساخت: از مجموع مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی ۱۷۸ نفر مبلغ و ۱۵ نفر مبلغه و از مجموع ۲۵۰ مبلغ و مبلغه بومی استان ۱۸۰ نفر مبلغ و ۷۰ نفر مبلغه می باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.