البرز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به۳۸۵۱ نفر حادثه دیده و ۵۴۲ مورد حادثه در نیمه نخست سال جاری در این استان خبرداد.

تشریح فعالیت‌های ۶ ماهه جمعیت هلال احمر البرز/ امدادرسانی به ۳۸۵۱ حادثه دیده

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرزدکتر ناصر چرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز باتشریح فعالیت های انجام شده در نیمه نخست امسال اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان در ۶ ماهه اول سال جاری ۵۴۲مورد حادثه ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴۰۵ نیروی عملیاتی در قالب۶۹۱ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز به ۳۸۵۱نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند

این مسئول افزود:از این تعداد حادثه دیده ۱۴۴۱ نفر جاده ای، ۲۳۰ نفرخدمات حضوری، ۱۰ نفر دریایی و ساحلی، ۷۸ نفر کوهستان، شهری ۲۳ نفر، صنعتی کارگاهی ۹ نفر، ۱ نفر ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی۲۸۶ نفر، ۱۷۷۲ نفرخدمات مناسبتی و یک نفر هوایی می باشد.

دکتر ناصرچرخساز نسبت به رهاسازی مصدومین در این بازه زمانی به ۴۸۳ مورد عملیات رهاسازی اشاره کرد و گفت :نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره های تخصصی هر لحظه این آمادگی را دارند که در سریع ترین زمان بر بالین مصدومین حاضر شوند.

وی از فعالیت ۶ پایگاه امدادی ثابت در محورهای مواصلاتی و سطح شهرهای البرز خبرداد و تصریح کرد : روزانه ۵۹ امدادگر و نجاتگر در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر به مردم امداد رسانی می کنند.

چرخساز خاطرنشان کرد: یک فروند هلیکوپتر نیز به صورت کامل فعال می باشد تا در صورت بروز حوادث احتمالی از این ظرفیت برای امداد و نجات استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت :پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شهروندان است تا درصورت نیاز هموطنان عزیز به خدمات امداد و نجات، به یاری آنها بشتابند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.