دولت قطر «شایعات برخی محافل اسرائیلی» درباره ارسال پیام این کشور به دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل را تکذیب کرد.

دولت قطر ارتباط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، وزارت خارجه قطر ضمن تکذیب «شایعات» مربوط به «ارسال پیام» از جانب دولت این کشور به دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، آن را در راستای «بدنام کردن چهره قطر» و موضع آن در خصوص آرمان ملت فلسطین و حقوق آن برشمرد.

در بیانیه وزارت خارجه قطر همچنین به تصویر منتشر شده از «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر در کنار یک یهودی که این بیانیه او را «بازرگان آمریکایی» معرفی کرده، آمده است که «برخی‌ها سعی کرده‌اند دین (یهودی) این مرد آمریکایی را به طرز ناعادلانه‌ای به دیدار با اسرائیل و چشم‌پوشی از حق فلسطینی و اسلامی در قدس شریف ربط دهند.»

بنابر گزارش شبکه الجزیره، در این بیانیه همچنین با اشاره به اینکه قطر همواره میزبان کنفرانس گفت‌وگوی ادیان بوده، آمده است که این کشور با هیچ دین و نژادی دشمنی ندارد و مشکل اصلی در اشغالگری اسرائیل و اقدامات آن در قبال ملت برادر فلسطین است.

وزارت خارجه قطر همچنین ایفای نقش میانجی این کشور برای رفع ظلم از ملت محاصره شده فلسطین در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد که این میانجی‌گری نیازمند برگزاری برخی دیدارها با همه طرف‌هاست.

«محمد العمادی» رئیس کمیته قطر برای بازسازی نوار غزه تا کنون دیدارهایی با مقامات صهیونیستی داشته است و پیش از این تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از دیدار العمادی با «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه این رژیم خبر داده و گفته بود که در این دیدار درباره مسائل مربوط به بحران انسانی در نوار غزه و تحویل اجساد دو تن از نظامیان صهیونیستی در دست حماس، بحث و گفت‌وگو شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.