گروه های فلسطینی امروز شنبه خواستار تجمع گسترده در روستای خان الاحمر در شرق قدس اشغالی به منظور مقابله با هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای تخلیه این روستا و کوچاندن ساکنان آن به منظور تخریب خان الاحمر شد.

گروه‌های فلسطینی خواستار حضور گسترده در "خان‌الاحمر" شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این گروه ها با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کردند که هفته جاری هفته خان الاحمر و تعیین تکلیف درباره امکان اجرای طرح استعماری رژیم صهیونیستی در زمینه تخریب این روستا در سایه تشدید اقدامات و محاصره رژیم صهیونیستی و دعوت به تشدید حضور روزمره در این روستا به منظور ممانعت از تخریب آن و تخلیه اجباری ساکنان این روستاست.

این گروه ها ضمن تاکید بر اهمیت تحصن همیشگی در خیمه احداث شده در روستای خان الاحمر، مشارکت در تظاهرات هفتگی در منطقه جبل الریسان با هدف حمایت از اهالی روستاهای کفر نعمه، خربثا و راس کرکر را مهم دانستند و اعلام کردند که این تظاهرات پس از نماز جمعه آینده به سمت اراضی در معرض تهدید برگزار خواهد شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از آنکه ۳ هفته قبل به یک خانواده فلسطینی ساکن اردوگاه امعری دستور تخریب جزئی منزلش را داده بود، روز چهارشنبه گذشته دستور تخریب کامل این منزل را داد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.