جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین در بیانیه‌ای حمله تروریستی در شهر اهواز را محکوم و مخالفت را خود با هر گونه اقدامات تروریستی اعلام کرد.

«الوفاق» بحرین: امروز خطرناک‌ترین تهدید برای بشریت، حمایت از تروریسم است

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در شهر اهواز، بر موضع ثابت خود در مخالفت با هرگونه اقدامات تروریستی دشمنان اسلام و بشریت در سراسر جهان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که عملیات‌های تروریستی و جنایت‌های وحشیانه‌ای که بی‌گناهان را هدف قرار می‌دهد، با هدف مبارزه با حیات و نابودی بشریت و از بین بردن امیدها صورت می‌گیرد و در عین حال بیانگر حجم شکست و فروپاشی عاملان این قبیل عملیات‌هاست.

 طبق گزارش وبگاه «مرأة البحرین»، الوفاق همچنین این حادثه تروریستی را به دولت و ملت ایران به خصوص اهالی شهر اهواز تسلیت گفت.

در بیانیه این جمعیت همچنین آمده است: «تروریسم دین و وطن ندارد و خطرناک‌ترین چیزی که امروز بشریت را تهدید می‌کند، در آغوش گرفتن، پشتیبانی و حمایت مالی از تروریسم و توجیه آن است.»

صبح روز شنبه ۳۱ شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسئولان نظامی، دست‌کم ۲۵ نفر را شهید و حدود ۷۰ نفر را مجروح کردند.

دبیرکل سازمان ملل متحد، جنبش‌های حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، انصارالله یمن، دولت افغانستان، عراق، عمان، بولیوی، نروژ، کویت، قطر و ترکیه و چند کشور دیگر این حمله تروریستی را محکوم کرده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.