دبیر هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیئت اسکی خراسان رضوی با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما با این وجود ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

هیچ ردیف بودجه‌ای برای هیئت اسکی خراسان‌رضوی در نظر گرفته نشده است

به گزارش قدس آنلاین، ساوه شمشکی اظهار داشت: هیئت اسکی خراسان رضوی عملکرد مطلوبی در ۶ ماه گذشته داشته و قصد بر ادامه همین امور در ۶ ماه دوم سال دارد، در حال حاضر به دلیل نوپا بودن دو بخش رولراسکی و صحرانوردی با آموزش و پرورش جهت پرورش این دو رشته تعاملات برقرار شده است.

دبیر هیئت اسکی خراسان‌رضوی گفت: یکی از افتخارات کسب شده هیئت در چند روز اخیر، کسب مقام نخست در رقابت‌های کشوری توسط آرمین جمال‌وطن بوده است، این هیئت برگزاری برنامه‌های بسیاری نیز تا پایان سال در نظر دارد، هیئت اسکی استان باشگاهی به نام باشگاه شیرباد داشته که به صورت مستقل فعالیت دارد.

شمشکی خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران اسکی در خراسان‌رضوی بالا نیست، به تازگی پس از پنج سال آموزش مستمر ۵۰ ورزشکار در این هیئت فعالیت دارند، به همین دلیل باشگاه‌ مذکور و اسپانسرها از هیئت اسکی خراسان رضوی حمایت نمی‌کنند، تنها فدراسیون اسکی برخی از وسایل این رشته را به دلیل گرانقیمت و نایاب بودن به هیئت ارائه کرده و هیئت نیز آنها را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: به طور کلی وسایل اسکی ۷ تا ۸ میلیون تومان قیمت داشته که نیمی از آن توسط فدراسیون اسکی و باقی‌مانده آن توسط ورزشکار تأمین می‌شود، در حال حاضر هیئت اسکی خراسان رضوی با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما با این وجود ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.