دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: به‌زودی پیست اسکیت خراسان‌رضوی سرپوشیده می‌شود.

پیست اسکیت خراسان‌رضوی سرپوشیده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن دوست‌محمدی اظهار داشت: هیئت اسکیت خراسان رضوی امور ۶ ماه ابتدایی سال را به اتمام رسانده است، این هیئت از خرداد تا مردادماه سه دوره لیگ استانی برگزار کرده و منتخب این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام شد، همچنین ۶ نفر به تیم ملی دعوت شدند که در نهایت محمد نعمتی برای شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب شد.

دبیر هیئت اسکیت خراسان رضوی گفت: این هیئت طی همکاری با آموزش و پرورش، مربیان خود را به مدارس فرستاده و پس از مدتی هر مربی ۱۰ ورزشکار به هیئت معرفی می‌کند، دشتی در بخش بانوان و اکبرپور در بخش آقایان مسئول کمیته استعدادیابی هستند، این افراد ورزشکاران را جذب کرده و آنها را وارد هیئت می‌کنند.

دوست‌محمدی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در کشور دوره مربی‌گری درجه سه آیس توسط هیئت اسکیت خراسان رضوی در پدیده برگزار شده و قرار بر برگزاری مسابقات آن در آینده است، این رشته نوپا بوده و به تازگی راه اندازی شده اما به زودی دارای مربیان ماهری می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم بزرگسالان در دو بخش دختران و پسران فعالیت دارد و هر فردی که از تیم خارج شود بلافاصله شخص دیگری جایگزین می‌شود، با وجود فشار مالی بسیار، هیئت اسکیت خراسان رضوی هزینه‌های اعزام ورزشکاران را حتی در لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشوری پرداخت می‌کند.

دبیر هیئت اسکیت خراسان رضوی بیان کرد: این هیئت در حال سرپوشیده‌سازی پیست سجاد است، این هیئت با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان برخی از وسایل ورزشکاران را مانند چرخ اسکیت با ارزش قیمتی ۲ میلیون تومان برای ورزشکاران فراهم می‌سازد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.