جذاب‌تر از اتفاقات داخل زمین دیدار نساجی و استقلال، جدال سرمربیان دو تیم برای فریاد زدن و اعتراض‌ها در کنار خط طولی جلب توجه می‌کرد.

تقابل و مجادله‌های شفر و نکونام تا پایان سوت بازی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر که دومین سال سرمربیگری در لیگ برتر ایران را تجربه می‌کند، طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در دوری الامارات هدایت تیم‌های الاهلی و العین را بر عهده داشت که در نخستین سال حضورش در فوتبال این کشور، جواد نکونام هم برای دو تیم الوحده و الشارجه به میدان رفت.

این دو که ۱۳ سال قبل در لیگ امارات با تیم‌های خود برابر هم قرار گرفته بودند، شب گذشته نیز مقابل هم دیدار داشتند که این بار جواد نکونام نه به‌عنوان بازیکن، بلکه در قامت سرمربیگری نساجی مازندران رو در روی وینفرد شفر که روی نیمکت سرمربی استقلال بود، ایستاد.

نکونام به رسم مهمان‌نوازی و میزبانی در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر قبل از شروع مسابقه با استقلال به سمت وینفرد شفر رفت و برخورد گرمی با سرمربی ۶۸ ساله آبی‌ها داشت ولی تقابل و مجادله‌های آنها بلافاصله بعد از به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقه، شروع شد و سرمربیان دو تیم حتی بیشتر از بازیکنان داخل زمین، در کنار خط طولی جنب و جوش داشتند.

به دلیل برخوردهای زیاد داخل زمین، سرمربی آلمانی استقلال اعتراضات زیادی به نحوه قضاوت حسین زرگر، داور مسابقه داشت که همین مسئله در نیمه اول موجب واکنش فرزاد مجیدی، مدیر تیم نساجی شد و او به دلیل فریادهای متوالی شفر به داور چهارم عنوان کرد تا به سرمربی آبی‌ها تذکر دهد.


نکونام که مثل شفر در این فصل بارها به نحوه قضاوت داوران معترض بوده و به برخوردها و صحنه‌های بحث برانگیز داخل زمین واکنش نشان می‌داده، در اوایل نیمه دوم به دلیل معترض بودن شفر به قضاوت زرگر، برای ثانیه‌های به سمت داور چهارم رفت و او نیز به چنین اتفاقی انتقاد کرد.


سرمربیان نساجی و استقلال که از سوت آغاز تا پایان بازی، مدام با چهره‌های برافروخته، اشاره‌های دست و فریادهای بلند به صحنه‌های داوری معترض بودند، بعد از پایان مسابقه با فروکش کردن عصبانیت‌شان به سمت تیم داوری که در میانه زمین حضور داشتند، رفتند و پس از آن هم مثل قبل از شروع دیدار، گپ و گفت و برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.