معاون تولید به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار سه جلد اول مجموعه «قصه‌های جنگ» در قالب «کتاب‌های پروانه» برای گروه سنی کودکان خبر داد.

مجموعه «قصه‌های جنگ»؛ داستان‌هایی کودکانه از دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، سیداحمد میرزاده  اظهار کرد: «پروانه‌های آبی» عنوان یکی از کتاب‌های این مجموعه است که توسط «نورا حق‌پرست» به رشته تحریر در آمده است. نویسنده در این کتاب داستان دختر کوچولویی به نام سارا را روایت می‌کند که پدرش عازم جبهه می‌شود و او برای بازگشت پدر روزشماری می‌کند و ...

وی با بیان این که یکی دیگر از جلدهای این مجموعه «خانه‌ای روی شیشه» نام دارد، خاطرنشان کرد: این کتاب نوشته «شهرام شفیعی» است که او به عنوان نویسنده در این کتاب به روایت قصه یک «علامت سفید رنگ» برای کودکان می‌پردازد.

معاون تولید به‌نشر ادامه داد: «پرواز موج» نیز عنوان جلد سوم این مجموعه و اثر «سرور پوریا» است. نویسنده در این کتاب داستان پدر و پسر صیادی را روایت می‌کند که یک روز در جریان صید با مرغ دریایی زخمی مواجه می‌شوند و می‌خواهند آن را نجات دهند اما در برگشت با حمله دشمن به شهر مواجه می‌شوند و... و.

میرزاده بیان کرد: به‌نشر کتاب‌های این مجموعه را در قطع خشتی با شمارگان دو هزار نسخه منتشر کرده و هر جلد را با قیمت ۶۰ هزار ریال در اختیار کودکان قرار داده است.

وی با اشاره به این که سه جلد بعدی این مجموعه نیز در مرحله تصویرگری است، تصریح کرد: «دست‌های سبز لاله»، «بچه‌های شهر ما» و «قشنگ‌ترین هدیه دنیا» عناوین این سه جلد است که به زودی روانه بازار خواهد شد.

معاون تولید به‌نشر این نکته را نیز بیان کرد که علاوه بر سه جلد منتشرشده و سه جلدی که مرحله تصویرگری را سپری می‌کند، احتمالا جلدهای دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.