نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب هستند.

دانش‌آموزان ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب هستند

 به گزارش قدس انلاین آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در آیین نواختن زنگ اقامه نماز در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد ۴ ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع)، دانش‌آموزان را ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب دانست و گفت: بیش از یک میلیون دانش‌آموز در استان از جریان مدیریت معلمان و دیگر مدیران استان بهره‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در آینده‌ای خیلی نزدیک شما دانش‌آموزان، مسؤولانی متعهد خواهید بود که پاسخگوی ارزش‌مداری خون شهدا خواهید بود.

وی با اشاره به‌توطئه شیطانی استکبار جهانی در روز گذشته؛ تصریح کرد: انقلاب نهالی است که ۴۰ سال قبل توسط پدران شما کاشته شد و همچنان که در اطراف این نهاد غرس شده آب جریان دارد، از روز اول خون هم جریان داشت.

آیت‌الله علم‌الهدی نتیجه دین‌داری در جامعه ایرانی را استقلال و آزادی دانست و تاکید کرد: روزگاری هیچ‌کس ایران را نمی‌شناخت، اما از زمانی که دین در ایران روی کار آمد، دنیا ایران را شناخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: ایران تنها کشوری است که مردم آن برای خودشان تصمیم می‌گیرند و شما در چنین جامعه‌ای به‌دنیا آمدید و رشد کردید.

وی بر توجه به‌دین بسیار تاکید و خطاب به‌دانش‌آموزان بیان کرد: در زندگی بر روی دین بیش از سایر مسائل توجه داشته باشید.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: چنانچه به‌دین علاقه‌مند بودید، با احساسات دینی بار آمدید، در آینده سعادتمند می‌شوید، اما چنانچه دین پشت سر مسائل زندگی شما قرار گرفت، روی سعادت را نه در دنیا و در آخریت نمی‌بینید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بار دیگر با تاکید بر اینکه دین باید در اولویت زندگی دانش‌آموزان باشد؛ تصریح کرد: چنانچه نماز به‌عنوان اولویت اول شما در دین‌داری نبود، موفق نمی‌شوید.

وی خطاب به‌دانش‌آموزان ادامه داد: امید است، شما همان نسلی باشید که چشمانتان به‌جمال امام زمان (عج) روشن و به‌عنوان سربازان سپاه ایشان در رکابشان خدمت کنید.

آیت‌الله علم‌الهدی وجود ۲۰ هزار حافظ قرآن در سطح دانش‌آموزی را افتخار بزرگی برای سرزمین امام هشتم(ع) دانست و عنوان کرد: قطعا امام رضا(ع) به‌وجود این تعداد حافظ قرآنی در استان می‌بالد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.