محمدنبی حبیبی گفت: روحانی در سفر به سازمان ملل بلندگوی خواسته‌های به حق ملت ایران و ملل مظلوم عالم باشد.

پیشنهاد دبیرکل حزب موتلفه به روحانی درباره نشست سازمان ملل

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: براساس ارزیابی استراتژی‌های نظامی جهان و اظهار نظر معتبرترین پژوهشگاه‌های نظامی دنیا، ایران امروز بدون احتساب امکانات و تجهیزات سپاه پاسداران در رده سیزدهم قدرت نظامی جهان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه منشاء قدرت ما خدا و اسلام و مومنان راستین است،گفت: دنیای استکبار ۳۸ سال پیش در یک نبرد نابرابر از هوا و دریا به خاک مقدس جمهوری اسلامی حمله‌ور شدند. آمریکا و شوروی سابق و ۶۰ کشور جهان در این حمله مشارکت داشتند و صدام به نیابت از قدرتهای آن روز جهان تجاوز به جمهوری اسلامی را نمایندگی می‌کرد اما خداوند اراده فرمود تا در همان آتش او را بسوزاند و به جهنم بفرستد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ملت ما با منطق پیروزی خون بر شمشیر در جنگ تحمیلی حضور یافت،گفت: فرهنگ عاشورا و مکتب حسین(ع) و منطق یاران سیدالشهدا بر سلوک نظامی ایرانیان حاکم بود.

حبیبی افزود: امروز ایران عمق اثر استراتژیک خود را در پهنای غرب آسیا به نمایش گذاشته است و رژیم صهیونیستی را در مرزهای اشغالی محصور کرده و اجازه تجاوز و توسعه‌طلبی را نداده و در چند جنگ منطقه‌ای طعم تلخ شکست را به آنها چشانده است.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا با شکست و خفت و خواری در منطقه روبروست و تروریست‌هایی که برای فتنه در  همه کشورهای اسلامی تربیت کرده بود نیز با حضور ایران در منطقه به رسوایی و شکست رسیده اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم دهه اول محرم و گرامیداشت خون شهیدان کربلا گفت: نهضت امام خمینی(ره) محصول قیام عاشورا و نظام اسلامی از شعائر الهی شهدای کربلاست. بصیرت عاشورایی مردم تداوم بخش راه انقلاب است و هر سال مراسم تعظیم شعائر کربلا و عاشورا پرشورتر و حماسی‌تر از سال قبل برگزار می‌شود. البته دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریز کشور هم در تهیه مواد اولیه برنامه ریزی خوبی داشتند.

حبیبی گفت: محرم ۱۴۴۰ ایران و جهان یک صدا لبیک یاحسین(ع) بود و ملت‌های جهان زمین را زیر پای ستمگران لرزانداند و پیام امام حسین(ع) را به سران کاخ‌های ستم رساندند.

حبیبی افزود: مردم ما در همین شرایط سخت و با وجود گرانی‌ها علاوه بر حضور حماسی در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هزینه های سنگین پذیرایی را با اعتقاد راسخ پرداختند و این کار مردمی بدون حضور و برنامه‌ریزی دستگاههای اجرایی کشور به وجه شایسته‌ای صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به موضع‌گیری شجاعانه سید حسن نصرالله گفت: رژیم صهیونیستی خیال خام محدود کردن قدرت مقاومت را در سر می پروراند حال آنکه مقاومت در قدرت و آمادگی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: سید حسن نصرالله اعلام کرده که حزب الله به موشک‌های نقطه‌زن مجهز است، بنابراین تل‌آویو دست از پا خطا کند چنان سیلی خواهد خورد که سران اشغالگر قدس پس از پرداخت بهایی سنگین، تاوانی برای جنایات خود علیه زنان و مردان مظلوم مسلمان خواهد پرداخت.

حبیبی با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان انصارالله یمن تصریح کرد: آل سعود نمی‌تواند کودک‌کشی و نسل‌کشی را در یمن ادامه دهد، حمله به فقیرترین کشور عربی آن هم از سوی کسانی که خود را خادم‌الحرمین می‌دانند جز رسوایی و فضاحت برای ریاض چیز دیگری نداشته است.

وی تحولات عراق در شکل‌گیری دولت و مجلس این کشور را مثبت خواند و گفت: همه چیز در عراق برخلاف برنامه‌ریزی‌های آمریکا و آل سعود پیش می‌رود. امروز در عراق یک مردم سالاری اسلامی حاکم است و ساخت قدرت را مردم رقم می‌زنند نه قدرتهای خارجی؛ انشاالله بزودی ملت های جهان بویژه ملت ایران و عراق در اربعین بزرگ‌ترین راهپیمایی تاریخ را به نمایش خواهند گذاشت و توطئه‌هایی که روابط دوستانه در کشور را هدف قرار داده از بین خواهد رفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به نظر مثبت دولت و برخی نمایندگان مجلس در مورد FATF اشاره کرد و گفت: ما نباید با خود تحریمی، تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت را مضاعف کنیم. کسانی که عواقب سوء FATF را نادیده می‌انگارند باید مسئولیت این کار را بعهده گیرند. دقت نظرهایی در مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان در این مورد شده است که باید دولت و مجلس به این دقت نظر توجه کنند و هزینه های تحریم را بیش از پیش بالا نبرند.

حبیبی با اشاره به شهادت یک روحانی حافظ قرآن و ساده زیست در مشهد گفت: شهادت حجت الاسلام محمد تولایی در مشهد که توسط یک موتور سوار صورت گرفته موجی از اندوه و غم آنهم در این ایام ماتم بر مردم وارد کرد و مسئولین باید این مسئله را پیگیری کنند و پاسخی برای افکار عمومی داشته باشند.

وی همچنین حمله به سفارت ایران در فرانسه و چند کشور اروپایی توسط حامیان تروریسم را محکوم کرد و گفت: وزارت خارجه فرانسه در این مورد باید بدهکار باشد نه طلبکار؛ مقامات فرانسوی به منافقین به عنوان بزرگترین گروه تروریستی که خون۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به زمین ریخته و پناه و پایگاه داده است و برای برگزاری میتینگ سیاسی آنها هزینه می‌کند و بجای اینکه پاسخگوی این حمایت باشد با ادعای دروغین و اتهامی جعلی، ایران را متهم به بمب‌گذاری در متینگ منافقین کرده است؛ این نوع فرار به جلو مضحک است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار امیدواری کرد که آقای روحانی در سفر به سازمان ملل بلندگوی خواسته‌های به حق ملت ایران و ملل مظلوم عالم به ویژه ملت‌های یمن، میانمار، بحرین، فلسطین و ملت‌های زیر ستم دیکتاتورهای مزدور آمریکا باشد و افکار عمومی جهان را به حقانیت ایران و زورگویی و قلدری ترامپ و عهدشکنی سران آمریکا آشنا کند و سازمان ملل را از اینکه جنایات سعودی ها را بخاطر نفت و پول آنها نادیده می‌گیرد محکوم نماید.

حبیبی با اشاره به حادثه تروریستی روز ۳۱ شهریور در اهواز و محکوم کردن این اقدام خبیثانه اظهار امیدواری کرد که دستگاههای مسئول در کشف و شناسایی عوامل داخلی و خارجی این حادثه و پاسخ مناسب به این شرارت همت وِیژه‌ای به خرج دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.