نخستین دوره مربیگری درجه سه اسکیت روی یخ خراسان رضوی امروز در مجهزترین و تنها پیست استاندارد اسکیت روی یخ کشور برگزار شد .

خراسان رضوی به قطب اسکیت کشورتبدیل می شود

به گزارش قدس آنلاین ،عجم رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: استان از پتانسیل خوبی در رشته اسکیت آیس برخوردار است و تنها پیست اسکیت روی یخ استاندارد ایران در استان خراسان رضوی واقع شده است.

وی افزود: استان از پتانسیل خوبی در رشته اسکیت آیس برخوردار است و تنها پیست اسکیت روی یخ استاندارد  ایران در استان خراسان رضوی واقع شده است.

 رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی در خصوص تنها پیست استاندارد ایران در منطقه پدیده شاندیز تصریح کرد: با ایجاد محافظ در دیواره های پیست می توان این محل را به قطب اسکیت روی یخ کشور مبدل کرد از این پیست برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی اسنفده کرد.

عجم  گفت: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از اسکیت بازان حرفه ای استان حضور دارند و با توجه به اینکه این رشته به سرعت در حال گسترش است و کشور در این رشته نیازمند مربیان حرفه ای است، این دوره آموزشی می تواند تامین کننده نیروی انسانی مورد نیاز در بخش مربیگری باشد.

رئیس هیات اسکیت استان با اشاره به استقبال بانوان از این دوره اموزشی  گفت: با توجه به عدم وجود مربی خانم در این رشته ورزشی در کشور ،پس از تامین مدرس از فدراسیون، دوره ویژه خانم ها را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.