مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت:به مدت ۶ ماه شهروندانی که من کارت‌های خود را از طریق دستگاه‌های خودشارژ شارژ نمایند ۵ درصد شارژ بیشتر هدیه خواهند گرفت.

اعطای ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژهای غیرحضوری من کارت
به گزارش قدس آنلاین  ، محمد جواد رجاییان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت:۲۰۰ نقطه از شهر مشهد به دستگاه‌های خودشارژ مجهز شده تا مردم بتوانند ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته برای شارژ الکترونیکی مشهدکارت‌های خود اقدام نمایند.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه و فرهنگسازی بیشتر شارژ الکترونیکی کارت‌های شهروندی و براساس مصوبه شورای شهر مشهد، ۵ درصد شارژ بیشتر به شارژهای مشهد کارت شهروندان از طریق دستگاه‌های خودشارژ تعلق می‌گیرد که این طرح از امروز، اول مهرماه ۹۷ اجرایی می‌شود.

رجاییان ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی اجرای این طرح، بروشورهایی تهیه و در مدارس سطح شهر پخش می‌شود. همچنین در ایستگاه‌های پرتردد نیز، افرادی برای راهنمایی چگونگی استفاده شهروندان از دستگاه‌های خودشارژ گمارده شده‌اند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت:از این پس و به مدت ۶ ماه، شهروندانی که به هر مبلغی من کارت‌های خود را از طریق دستگاه‌های خودشارژ، شارژ نمایند ۵ درصد شارژ بیشتر هدیه خواهند گرفت.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.