عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی طراح حمله به سفارتخانه‌های ایران هستند، بدانند که پاسخی کوبنده‌ می‌گیرند.

طراحان حمله به سفارتخانه‌های ایران پاسخ کوبنده‌ای خواهند گرفت

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسبا اشاره به حملات اخیر به سفارتخانه‌های ایران در پاریس و آتن، گفت: حامیان گروهک تروریستی کومله قصد دارند با انجام حرکات بیهوده، پاسخ کوبنده و دندان شکن سپاه پاسداران را تلافی کنند، اما در این امر ناکام مانده و شکست سختی را متحمل شده‌اند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی طراح این حملات هستند و تصمیم گرفته‌اند این حرکات ایذایی را افزایش دهند، اما باید بدانند که سپاه پاسداران این بار پاسخی کوبنده‌تر خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق را تاثیرگذار دانست و گفت: افکار عمومی با شناختی که از اقتدار سپاه دارد خواستار آن است که تا توقف کامل تحرکات تروریست ها، این حملات ادامه یابد.

بروجردی در پایان اظهار کرد: طبق کنوانسیون وین مسئولیت حفظ امنیت اماکن دیپلماتیک هر کشور، بر عهده کشور میزبان است، بنابراین عراق، فرانسه، یونان و هر کشور دیگری که چنین تعرضاتی آن انجام می‌شود، جدای از علت، باید مسئولیت آن را بپذیرند و خسارت پرداخت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.