دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: بسکتبالیست‌های خراسان رضوی در اواخر آبان‌ماه در المپیاد ایرانیان شرکت می‌کنند.

بسکتبالیست‌های خراسان رضوی در المپیاد ایرانیان شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، مجید ولی‌پور اظهار داشت: تمرینات ورزشکاران در نیمه ابتدایی سال به نحو مطلوبی اجرایی شد، همچنین تیم‌های استان رده‌های سنی متفاوت اعم از نوجوانان، جوانان و نظایر بخش‌ها به مسابقات مختلفی اعزام شده و مقام‌های درخوری کسب کردند.

دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: در مسابقات کشوری تیمی اخیر مقام دوم توسط ورزشکاران نونهال در بخش آقایان و رتبه سوم نیز توسط بانوان کسب شد، همچنین رتبه سوم کشور توسط ورزشکاران استان در دو بخش در مسابقات کشوری دیگری نیز به دست آمد، دو نفر از بسکتبالیست‌های استان به تیم ملی اعزام شده و یک ورزشکار نیز در مسابقات جهانی لبنان شرکت کرد.

ولی‌پور خاطر نشان کرد: دوره‌های داوری و مربی‌گری در کاشمر برگزار شد، کلاس‌های اوقات فراغت نیز مورد استقبال خراسانی‌ها قرار گرفت، این هیئت‌ برنامه‌های مختلفی برای ۶ ماه دوم سال دارد که از آنها می‌توان به شرکت در المپیاد ایرانیان اشاره کرد، امور آن توسط وزارت ورزش و جوانان کشور پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود، ورزشکاران زیادی در استان آمادگی شرکت در این مسابقات را دارند و هر تعداد ورزشکاری که درخواست شود در دسترس هستند، تمرینات آنها مانند گذشته ادامه داشته و در صورت ادامه داشتن روال مقام‌های کسب شده از ابتدای سال، قطعاً بسکتبالیست‌های استان در این مسابقات نیز می‌درخشند.

ولی‌پور بیان کرد: مسابقات آموزشگاه‌های کشور در رده سنی نونهالان برگزار شده که بسکتبالیست‌های خراسان رضوی مقام دوم را کسب کردند، این هیئت اسپانسری نداشته و به صورت خودکفا کار می‌کند، البته ورزشکاران در بخش بانوان به تازگی از لیگ دسته یک به سوپرلیگ صعود کردند و آکادمی پونا توسط هیئت و بخش خصوصی حمایت می‌شود اما غیر از این مورد تاکنون اسپانسری از بسکتبال استان حمایت نمی‌کند.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.