سردار رحیمی گفت: آل سعود و اماراتی‌ها گروه‌های مختلف را مسلح کرده و هزینه‌های سنگین کرده اند تا بتوانند به ایران ضربه بزنند.

آل سعود و اماراتی‌ها هزینه‌های سنگینی را برای ضربه‌زدن به ایران صرف کرده‌اند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، صبح امروز (دوشنبه) سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و امور دارایی و با حضور محمد خزایی سفیر سابق ایران در سازمان ملل و معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران و علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و امور دارایی برگزار شد، حضور یافت.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه قبل از آغاز جنگ تحمیلی دشمن جنگ داخلی را در بین ملت وارد کرد، گفت: این منافقان توده ای ها، کمونیست ها و سایر گروه ها بودند که در حال خرابکاری و ایجاد ناامنی در کشور بودند.

وی افزود: همزمان با این مطالب جنگ نیز شروع شد که در قبال آن نخریدن نفت از ایران کلید خورد؛ چه از نظر قیمت و چه از نظر مقدار فروش نفت. همه این ها برای ضربه زدن به کشور بود.

سردار رحیمی گفت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما از ناموس و کشور خود دفاع کردند و پای حرف حق خود با شهادت جوانانمان ایستاده ایم.

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ نرم و فشار روانی است گفت: طبق صحبت های مقام معظم رهبری در سالگرد امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دشمن با ایجاد فشار های روانی و تفرقه انگیزی بین ملت به دنبال جنگ نرم است، امروزه جنگ نرم و فشار روانی بیشتر از سایر موارد است. در گذشته نیز این موضوع در دنیای غرب به سرکردگی آمریکا و اروپاییان و در بلوک شرق به سرکردگی شوروی سابق انجام می شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با امنیت کشور در زمان حال، گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی نظامی که قبل از انقلاب نمی توانست در خیابان خود راه برود، وارد مدیترانه شده است و امنیت در کشور به یُمن فعالیت نیروهای امنیتی و بسیج و ... برقرار شده است.

وی افزود: آل سعود و اماراتی ها گروه های مختلف را مسلح کرده و هزینه های سنگین خرج کرده اند تا بتوانند به کشور ضربه بزنند. از شرق و غرب گرفته تا شمال و جنوب کشور گروه های تروریستی سعی در خرابکاری و ایجاد ناامنی در ایران دارند، اما من با افتخار می گویم که ما آنها را در انجام این‌عمل ناکام گذاشته ایم.

آل سعود پشت پرده مالی تمام گروهک های تروریستی است

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمن با تمام سرمایه گذاری هایش نتوانسته به کشور ما لطمه ای بزند گفت: مشکل دشمنان ایران در اولین قدم ولایت است و مخالفت با ولایت فقیه در راس امور و اهداف دشمنان است. دومین قدم دشمن متزلزل کردن امنیت ایران و ناامن کردن کشور است. سومین نکته که دشمن به آن دامن زده، هدف قرار دادن وحدت بین مسئولان و مردم است، دشمن از اتحاد مردم ایران می ترسد و می خواهد بین مردم ایران تفرقه بیندازد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی با افتخار در حال فعالیت است، گفت: پلیس از نقطه صفر مرزی تا عمق جاده ها، شهرها و روستاها به صورت شبانه روز درحال جنگ است تا امنیت در کشور برقرار باشد. هزینه ها و تلاش های زیادی در این بخش در حال انجام است و به گفته فرمانده کل قوا نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی دفاع از مرزها و برقراری امنیت در کشور در حال فعالیت است.

سردار رحیمی در پایان ضمن درود به تمام شهدا و رزمندگان کشور گفت: مردان خدا آنانی هستند که با خدا عهد و پیمان بستند؛ عده ای جان باختند و ایستادند و عده ای دیگر که جانبازان هستند، بر این پیمان خود ایستاده اند.

در پایان مراسم نیز محمد خزایی سفیر سابق ایران در سازمان ملل و معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران ضمن تجلیل از سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به پاس زحمات و تلاش های وی در نیروی انتظامی، تابلو فرشی را به رسم یادبود و تقدیر به وی اهدا کرد.

آل سعود پشت پرده مالی تمام گروهک های تروریستی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.