مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۲۸ هزار و ۲۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در سطح استان از خدمات و حمایتهای آموزشی و تحصیلی بهره مند شدند.

بیش از ۲۸ هزار مددجو در خراسان رضوی از حمایت تحصیلی بهره می برند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده افزود: این تعداد از مدجویان کمیته امداد خراسان رضوی شامل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد در سطح استان هستند.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان و سه هزار و ۲۰۰ نفر آنان را دانشجویان و طلابی تشکیل می دهند که در مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه خراسان رضوی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: این نهاد از دانش ‌آموزان با اهدای بسته ‌های نوشت افزاری و کمک هزینه تحصیلی و از دانشجویان با پرداخت بخشی از شهریه دانشگاه و کمکهای مبتنی بر نیاز آنها حمایت می کند.

وی افزود: امسال در این چارچوب ۳۵ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان تحت حمایت مستقیم و دریافت کننده کمکهای موردی کمیته امداد در سطح خراسان رضوی اهدا شده است.

آسوده دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد از دانش آموزان و دانشجویان را برگزاری کلاسهای آموزشی، مشاوره‌های فردی و گروهی تحصیلی، اردوهای آموزشی تشویقی و نظارت بر دوره تحصیل توسط رابطان فرهنگی برشمرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.