خراسان شمالی- اعضای ستاد هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه خراسان شمالی دیدار کردند.

کوچک شمردن دشمن آفت کشور است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی در دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به اتفاقات و مخاطرات ایجادشده در کشور طی جنگ تحمیلی گفت: امام با استحکام خود خواب‌های دشمن برای از بین بردن نظام را بر هم زد و اکنون این انقلاب ۴۰ سالگی خود رسیده است.

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی داشتن ابزار و مهارت در دست نیروهای مسلح را عاملی مهم در عصر امروز دانست و افزود: دست و پای دشمنی که به کشورمان تعدی کند را قطع می‌کنیم و امروزه انقلاب در ۴۰ سالگی خود دوران پختگی را می‌گذراند.

وی آفت هر کشور را کوچک شمردن دشمنان عنوان کرد و گفت: باید قدرت کشور ازهرجهت حفظ شود تا همچون بر اساس بیان قرآن اقتدار آفرینی صورت گیرد.

وی برخی دشمنان را ظاهری و برخی را منافق و ستون پنجم دانست و ادامه داد: نمایش دادن قدرت و قوت نظام اسلامی در قرآن آمده است و باید اصل را بر محور دفاع مقتدرانه نهاد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان دفاع امروز را باعث بیمه شدن نسل آینده بیان و تصریح کرد: دفاع مقدس ۸ سال بود اما برای تمام نسل‌ها کارایی دارد و آثار آن ادامه‌دار است.

وی شهدای دفاع مقدس را سند انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: گلزارهای شهدا سند عزت، استقامت و ماندگاری انقلاب بوده و هیچ‌گاه از شهدا دست نمی‌کشیم.

یعقوبی تشکیل و گسترده شدن جبهه مقاومت در منطقه را حاصل سربازگیری و صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تاریخ ابران اسلامی تمدن ساز است و اکنون این انقلاب از مرزها عبور کرده و خداوند نیز دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.

وی احساس فعلی دشمن را رقابت جدی با ایران در منطقه بیان و تصریح کرد: جنگ‌های نیابتی را دشمنان انقلاب به راه می‌اندازند اما بهره پیروزی آن را ایران می‌برد و نشان از مدیریت درست و صحیح ایران اسلامی در جهان است.

امام‌جمعه بجنورد سروصدای استکبار را نشان از قدرت ایران علیه آنان توصیف کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز استخوانی در گلوی استکبار است و حضور ایران در عراق و سوریه و حزب‌الله لبنان برای انتقال فن موشک‌سازی باعث ایجاد اقتدار و درنتیجه دشمنی مستکبرین شده است.

وی اقتدار را در ادامه دشمن ساز دانست و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار ملت ایران در سطح بین‌الملل باید باشد و چون مواضع اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اهمیت و تأکید بر وجود موشک باید این نظرات در آمریکا نیز ادامه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها قاسم سلیمانی را مالک اشتر انقلاب توصیف کرد و گفت: این فرد محصول بلوغ انقلاب و عظمت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.