مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: با توجه به جنگ اقتصادی که امریکا علیه ایران شروع کرده است، بسیج سازندگی وبه ویژه اردو های جهادی نقش بسیار ویژه برای مقابله با این موقغیت ایفا می کند.

ارائه ۳۷۷۴ مورد خدمات  بهداشتی به محرومان خراسان رضوی /حضور۳۵۰ گروه جهادی از استان در رزمایش خاتم النبیاء

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی  در نشست خبری سازمان بسیج سازندگی گفت:با توجه به جنگ اقتصادی که امریکا علیه ایران شروع کرده است، بسیج سازندگی وبه ویژه اردو های جهادی نقش بسیار ویژه برای مقابله با این موقعیت ایفا می کند

وی افزود:در رزمایش انجام شده سپاه خاتم النبیاء که در شهریور ماه امسال  برگزار شد ۷۰۰۰ نیرو از کل کشور اعزام شدند که ۳۵۰ گروه جهادی از استان خراسان رضوی بودند.

وی افزود :در طول رزمایش  ما توانستیم بیش از ۳۷۷۴ مورد خدمات  بهداشتی ودرمانی ارائه دهیم که از این تعداد ۴۲۸ مورد خدمات مشاوره ای و روانشناسی، ۸۰ مورد خدمات بینایی سنجی وشنوایی سنجی، ۵۴۷ مورد اقلام بهداشت وسلامت توزیع شده، ۸۰ مورد خدمات دندان پزشکی و ۲۳۱ مورد خدمات زنان وزایمان، ۲۴۷ مورد ویزیت متخصص و ۱۷۶۰ مورد ویزیت عمومی  انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطر نشان کرد : تامین مواد غذایی مورد نیاز  طرح غنی سازی دام سنگین در شهرستان قوچان، چناران انجام شده ودر گناباد نیز در حال انجام است  که با توجه به واردات گوشت گاو و گوشت های برزیلی از خارج کشور ما در این طرح بحث قابل توجهی از گوشت دام سنگین را تامین کرده ایم.

روحانی   افزود: با توجه به اوضاع نابسامان ویاس وناامیدی به وجود آمده توسط دشمن با این وجود در گزارش های مختلف حجم فعالیت گروه های جهادی چشمگیر بوده وتوانستند خدمات شایانی را ارائه کنند.

وی گفت: اردوهای جهادی و بسیج سازندگی چه در زمان جنگ چه در حال حاضر که در موقعیت اقتصادی بدی قرار گرفته ایم همیشه توانسته به خودکفا شدن کشور در همه زمینه ها کمک کند  .

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: من از تمام مسیولان و مدیران صنعتی خواهشمندم به این نکته توجه ویژه داشته باشند و بگویند چه چیز را ما نمی توانیم بسازیم.

روحانی تاکید کرد: مدیران صنعتی امروز باید از بچه های نخبه ونیروهای جوان کشور برای تولید بهره بگیرند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.