آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: این ترور کور که نه قهرمانی بود، نه شجاعت و نه مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود، به گونه‌ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور بلکه همه ملت‌های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع و فداکار و باایمان خوزستان گشته است.

ترور کور اهواز ناشی از حماقت تروریست‌ها بود/ مسئولین بر هوشیاری خود بیفزایند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی  امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، ضمن اعلام قرائت فاتحه برای شهدای حادثه اهواز، به قرائت بیانیه‌ای پرداخت که متن آن به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز و مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم با همت مسئولین، عوامل آن هرچه زودتر با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه‌های تروریستی را ریشه کن سازند.

این ترور کور که نه قهرمانی بود، نه شجاعت و نه مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود، به گونه‌ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور بلکه همه ملت‌های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع و فداکار و باایمان خوزستان گشته است.

شگفتی در اینجاست چگونه گروه‌های تروریستی اعلام می‌کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می‌خرند.

این حادثه اسف ناک نشان داد که همه مسئولین محترم باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار آن به شدت جلوگیری کنند.

ما به همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده اند صمیمانه تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داریم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.