رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص پروژه کمربند جنوبی مشهد گفت: منتظر هستیم که استانداری خراسان رضوی به‌ عنوان نماینده عالی دولت در تعامل با دستگاه‌های قضایی و سایر دستگاه‌ها این موضوع را حل و فصل کند.

تعیین تکلیف پروژه کمربند جنوبی در انتظار استانداری

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در خصوص بازگشایی بلوار نماز گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی به ‌این قضیه ورود پیدا کرده و جلسه‌ای در تهران برای این موضوع تشکیل شده، از طرفی فرمانداری مشهد و شورای تأمین شهرستان مشهد نیز تکلیفی بر این موضوع تعیین کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: آخرین خبر این است که این قضیه باید با حضور وزیر مسکن و شهرسازی مورد بحث قرار گیرد.

وی با اشاره به ‌اینکه برای این پروژه در دوره شورای پنجم حداقل 12 میلیارد تومان هزینه شده؛ اظهار کرد: ما معتقد هستیم، ضرورت دارد مردم از این فضا که با سرمایه‌گذاری برای آن هزینه شده، هرچه زودتر استفاده کنند.

حیدری با بیان اینکه برای کاهش ترافیک در بلوار کلانتری همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند؛ تشریح کرد: سازوکارهای حل اختلاف قوی‌ در وزارت کشور وجود دارد و بهتر این بود که این مسیر باز می‌شد و بعد از طریق این سازوکارها حل اختلاف می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امیدوارم، شورای عالی شهرسازی و وزارت مسکن با کمک استانداری خراسان رضوی این موضوع را تعیین تکلیف کنند تا از این سرمایه‌ای که برای آن هزینه شده سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در خصوص پروژه کمربند جنوبی مشهد بیان کرد: منتظر هستیم که استانداری خراسان رضوی به‌ عنوان نماینده عالی دولت در تعامل با دستگاه‌های قضایی و سایر دستگاه‌ها این موضوع را حل و فصل کند.

حیدری توضیح داد: ما دیدگاه‌های‌مان را ارائه کردیم و مستندات قانونی هم موجود است، در عین حال دغدغه‌هایی هم که برای حوزه قضایی و بخش‌های دیگر وجود دارد، باید برطرف شود که این امر در یک فضای تعامل و گفت‌وگویی قابل حل است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر اینکه امیدوارم، استانداری سریع‌تر در این خصوص تعیین تکلیف کند؛ اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه متوقف است و این موضوع هزینه زیادی را به ‌شهر تحمیل می‌کند، بنابراین باید در نشستی با محوریت استانداری در این خصوص تکلیف معین شود.

وی با بیان اینکه ما به ‌طور طبیعی تلاش داریم تا جایی که ممکن است از این فضای تعاملی استفاده کنیم؛ یادآور شد: ارائه خدمات در شهر مشهد و تأمین منابع، کار طاقت‌فرسایی است و ما انتظار کمک و همیاری از سایر دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم داریم.

حیدری با اشاره به‌ اینکه امکانات مالی و منابع انسانی و ظرفیت‌های تکنیکی در این شهر فراوان است؛ متذکر شد: اما برای حل مشکلات مردم همه دستگاه‌ها باید کمک کنند، بنابراین تا جایی که احساس کنیم این فضای تعاملی کارکرد دارد، ادامه می‌دهیم، در غیر اینصورت از طریق مراجع قضایی ورود پیدا می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.