«سیدحجت طباطبایی»؛ رئیس اداره هنرهای نمایشی خراسان رضوی در گفتگویی به حواشی درباره احداث سالن تئاتر در مشهد گفت: تمام‌قد به استقبال سرمایه‌گذارانی که برای رشد زیرساخت تئاتر قدم برمی‌دارند، خواهیم رفت.

استقبال دولت از سرمایه‌گذاران برای ساخت سالن تئاتر درمشهد

به گزارش قدس آنلاین، وی افزود: موضع مدیریت فرهنگی استان، به طور قطع حمایت از سرمایه‌گذاری جهت ارتقای زیرساخت‌های تئاتری مشهد و خراسان است و از سرمایه گذاری فرهنگی استقبال می شود.
طباطبایی با بیان اینکه این نگاه هم در ارشاد، هم شهرداری و هم دیگر نهادها وجود دارد، افزود: اصلا بعید است که قرار به سرمایه‌گذاری این‌چنینی در حوزه تئاتر باشد و کسی مخالفتی با آن داشته باشد.
زیرامشهد با پتانسیل فعلی تئاتر، نیازمند احداث سالن است، در این راه سرمایه‌گذاری که پیش‌قدم شود چه از مشهد چه خارج از مشهد با استقبال ما مواجه می‌شود و تا لحظه به ثمر رسیدن پروژه آن‌ها را همراهی خواهیم کرد.
رئیس اداره هنرهای نمایشی خراسان رضوی درباره پروژه کارخانه کوکاکولای سابق، نیز گفت:  مشورت‌های ضمنی با ارشادصورت گرفته، اما وارد فاز مدیریتی نشده، اما به نظرم احداث چیزی که مدنظر پیمانکار پروژه است، نیازمند یک همیت استانی و حتی ملی دارد.
به جز این پروژه، ۲سالن دیگر در مشهد در مرحله مطالعاتی است که توسط سرمایه‌گذاران دیگری به ثمر خواهد نشست و به طور کلی فکر می‌کنم سال آینده سال خوش‌یمن و پر از موفقیتی برای تئاتر مشهد باشد.
وی بیان کرد: البته نگاه شهرداری مشهد و مدیریت شهری به مقوله فرهنگ و مخصوصا تئاتر، نگاه مثبت و همسو با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این در نهایت به نفع تئاتر و به طور کلی هنر خواهد شد.
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.