شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دارویی آستان قدس رضوی در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته «ایران فارما» در تهران حضور می یابند.

حضور موفق هلدینگ دارویی آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما»

به گزارش قدس آنلاین، «شرکت داروسازی ثامن»، «شرکت سامان داروی هشتم»، «شرکت داروسازی شیراز سرم» و «مؤسسه صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری سلامت ثامن»، از دوم تا چهارم مهر ۱۳۹۷، در غرفه هلدینگ دارویی آستان قدس رضوی در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته «ایران فارما» به معرفی دستآوردهای مختلف دارویی خود می‌پردازند.

داروسازی ثامن، اولین تولیدکننده داروهای بیولوژیک نوترکیب و تنها تولیدکننده انحصاری محلول‌های دیالیز صفاقی و ارائه‌دهنده خدمات مراقبت‌های ویژه این فرآورده به بیماران کلیوی در ایران به شمار می‌رود که برخی از محصولات آن در قالب پوستر و بروشور در این غرفه معرفی شده است.
این شرکت با هدف تأمین نیازهای دارویی کشور و صدور آن به بازارهای هدف با تولید انواع محلول‌های تزریقی و شست‌وشو در اشکال دارویی ویال، بطری و کیسه‌های چند لایه پلی الفین در حجم‌های پنج الی پنج هزار میلی‌لیتر در سال ۱۳۶۳ تأسیس و در سال ۱۳۷۱ در مشهد به بهره‌برداری رسیده است.
دیالیز صفاقی به عنوان دریچه‌ای نوین بسوی زندگی طبیعی در بیماران کلیوی، مزایای دیالیز صفاقی خودکار و محصولاتی مانند VitaHES، Mannitol ۱۰% & ۲۰%، Glycine ۱.۵%، Samocetamol، توسط شرکت داروسازی ثامن در این نمایشگاه معرفی شده است.
شرکت سامان داروی هشتم نیز با معرفی «سافاکتو AF؛ اولین فاکتور هشت انعقادی نوترکیب ساخت ایران» در کنار شرکت دارویی شیراز سرم در غرفه هلدینگ دارویی آستان قدس رضوی حضور بهم رسانده است.
مؤسسه صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری سلامت ثامن نیز به عنوان حامی صاحبان طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی و فناوری اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت و پزشکی در این نمایشگاه شرکت کرده است.
نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران‌فارما) با شعار «صادرات‌محور کردن تولیدات داخلی» و در راستای معرفی توانمندی‌های صنعت داروسازی، هرساله توسط اتحادیه صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.
چهارمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی با حضور حدود ۱۴۰ شرکت خارجی از بیش از ۲۰ کشور دنیا در کنار ۳۶۰ شرکت داخلی با شعار «تولید ملی؛ نگاه جهانی و توسعه پایدار» برپا شده است و بازدیدکنندگان آن می‌توانند با جدیدترین نوآوری‌ها در زمینه دارو، مواد اولیه و ... آشنا شوند.
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.