برخی شهروندان در طول چند روز گذشته با ارسال پیامک هایی نسبت به بدهی که در قبض گاز انها درج شده است گلایه ها و انتقاداتی را ابراز داشتند.

گلایه شهروندان از استمرار بدهی درقبوض گاز/واکنش شرکت گازاستان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، برخی شهروندان در طول چند روز گذشته با ارسال پیامک هایی نسبت به بدهی که در قبض گاز آنها علی رغم تسویه حساب کامل درج شده است گلایه ها و انتقاداتی را ابراز داشتند. یکی از این شهروندان گفت: علی رغم انکه قبض گاز در دوره قبلی را در زمان قانونی پرداختم کردم اما در قبض جدید در قسمت بدهی گذشته ۱۳۰۰۰ریال در قبض درج شده است.

حسین محمدی در ادامه افزود: برای من بسیار جای تعجب دارد که چرا این عدد در قبض من اورده شده است علی رغم آنکه من هیچ بدهی قبلی نداشتم.

وی تصریح کرد: چرا باید وضعیت این طوری باشد و هر اداره ای هر کاری دوست داشت انجام دهد و کسی بر انها نظارت نداشته باشد.

اما سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی در این باره گفت:  بدهی جزئی که در قبوض گاز مشترکین استان لحاظ شده است مربوط به تغییر قیمت گاز در سال جاری می باشد.

سید احمد علوی در ادامه به قدس انلاین افزود: از آن جا که بخشنامه قیمت گازمصرفی  در سال جاری کمی دیر ابلاغ شد باعث گردید تفاوت قیمت گاز مصرفی مشترکان از ابتدای سال تاکنون در قبوض جدید آنها اعلام شود.

وی با بیان اینکه این مبلغ بسته به میزان مصرف مشترکان متفاوت می باشد، اظهار داشت: ۱۰۰درصد خدمات مرتبط با مشترکان در استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است و شهروندان برای انجام فعالیت های لازم نیست به اداره گاز مراجعه کنند و تمامی فعالیت های آنها در دفاتر پیشخوان قابل اجرا می باشد که در این موضوع استان خراسان رضوی جزو استان های برتر در سطح کشور می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.