البرز- رییس اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج گفت: با توجه به وسعت و میزان جمعیت منطقه در حد یک استان خدمات دهی می کنیم.

خدماتی در حد یک استان ارائه می‌کنیم/اجرای برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های ملی ومذهبی

مهدی محبی رییس اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین به تغییرات ایجاد شده در ساختار اداری ورزش کلانشهر کرج و ایجاد دو اداره ورزش اشاره کرد و گفت: اداره ورزش وجوانان غرب کرج سال گذشته وبا پیگیری های مدیرکل ورزش وجوانان استان شکل گرفت و از همان آغاز کار تلاش کردیم خدمات مناسبی به جامعه هدف خود ارائه کنیم.

وی شکل گیری هیئت های ورزشی با بهره گیری از نظرات پیشسکوتان وتشکیل سازمان های مردم نهاد را در این مدت مورد اشاره قرار داد و گفت: اداره ورزش وجوانان غرب کرج جمعیتی حدود ۹۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خود دارد و بیش از ۴۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی  و۳۰ مجموعه ورزشی دولتی را در خود جای داده و به نوعی با توجه به وسعت و جمعیت خود در حد یک استان است.

رییس اداره ورزش وجوانان غرب کرج با بیان اینکه شکل گیری دو اداره مستقل در کلانشهر کرج سبب ارتقا خدمات دهی به جامعه ورزش شده است گفت: در حال حاضر ارائه خدمات و نظارت بر اماکن ورزشی شکل بهتری پیدا کرده و خانواده ورزش و مخاطبان خدمات بهتری را دریافت می کنند.

محبی اجرای برنامه های متنوع در ایام مختلف ومناسبت ها را مورد اشاره قرار داد وگفت: با توجه به ظرفیت های بالای منطقه غرب کرج تلاش کرده ایم با همراهی سازمانهای مردم نهاد و هیئت های ورزشی برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی را به اجرا درآوریم که در شاخص ترین آنها ویژه برنامه های مختلفی در هفته ازدواج، دهه کرامت ومناسبت های دیگر ملی مذهبی به انجام رسید.

این مسئول در پایان با تاکید براینکه ایجاد دو ساختار اداری برای ورزش کلانشهر کرج می تواند زمینه ساماندهی و ارائه خدمات بهتر را به جامعه ورزش وجوانان در پی داشته باشد گفت: با تقویت بعد نظارتی نیز خدمات دهی باشگاه های خصوصی نیز شکل بهتری پیدا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.