رشت-مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از اجرای عملیات احداث و ساخت تصفیه خانه شهرک سفیدرود رشت خبر داد و افزود: این تصفیه خانه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

تصفیه خانه شهرک سفیدرود رشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان، احمد علی شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به ساخت و تجهیز تمام امکانات زیربنایی در ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی موجود در سطح استان تصریح کرد: سعی نمودیم در سال های اخیر محدودیت هایی که بوده را برطرف کنیم.

شهیدی خاطر نشان کرد: به عنوان مثال در خصوص تجهیز شهرک های صنعتی به تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی، مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی لاهیجان در دست اجرا است و با توجه به اینکه تصفیه خانه اول با تمام ظرفیت در حال فعالیت بود لازم بود تصفیه خانه دوم وارد مدار بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه از اجرای عملیات احداث و ساخت تصفیه خانه شهرک سفیدرود رشت با اعتبار ۴۲۰۰ میلیارد ریال با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب در روز خبر داد و افزود: این تصفیه خانه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵ تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در استان در دست اجرا است، تصریح کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست و افزایش رویکرد توسعه صنعت سبز، تصفیه خانه های صنعتی در شهرک های صنعتی آستانه، نالکیاشر لنگرود و کوچیچال فومن در دست احداث است.

شهیدی افزود: البته سال گذشته تصفیه خانه سکام رضوانشهر هم به بهره برداری رسیده بود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تلاش ها و فعالیت های بنیادین شرکت شهرک های صنعتی را مربوط به حمایت و پشتیبانی از صنعت و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: ما در حمایت از واحدهای صنعتی هیچگونه محدودیتی قائل نمی شویم و حمایت همه جانبه  از صنعت؛ وظیفه ذاتی شرکت شهرک های صنعتی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.