ملی‌پوش خراسانی بسکتبال کشورمان دیدار با رهبری را یکی از بزرگ‌ترین‌ آرزوهایش در زندگی عنوان کرد و گفت: روز گذشته، بزرگ‌ترین آرزویم محقق شد.

انرژی دیدار با رهبری را در ۲۰سال ورزش تجربه نکرده بودم

به گزارش قدس انلاین، روز گذشته ورزشکاران مدال‌آور کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو داشتند، روزبه ارغوان ملی‌پوش خراسانی بسکتبال کشورمان که در این بازی‌ها عنوان نائب قهرمانی را کسب کرده بود، در این جلسه حضور داشت.

ارغوان با تاکید بر این موضوع که دیدار با رهبر یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم بود؛ گفت: روز گذشته من به‌یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم رسیدم، یکی از بهترین دیدارهایی که در طول زندگی داشتم، دیدار با رهبر بود.

این ملی‌پوش بسکتبال ادامه داد: من با دیگر ورزشکاران هم درخصوص این دیدار صحبت کردم، همه راضی بودند و از لحظات خوبی که تجربه کردند، می‌گفتند.

وی با اشاره به‌صمیمیت مقام معظم رهبری با ورزشکاران؛ تصریح کرد: رهبر با در آغوش گرفتن ورزشکاران انرژی زیادی را به‌آنها انتقال دادند، با همه صمیمانه صحبت کردند، انرژی که روز گذشته من از این دیدار گرفتم، در طول این 20 سال ورزش کسب نکرده بودم.

ارغوان خاطرنشان کرد: امیدوارم این دیدارها ادامه داشته باشد، من به‌این نتیجه رسیدم، هر ورزشکار یا هر جوانی که در هر زمینه فعالیت می‌کند، باید حداقل یک بار با رهبر دیدار داشته باشد، چراکه در این گفت‌وگوها قدرتی به‌آنها تزریق می‌شود که می‌تواند معجزه کند، روحیه و انگیزه در هر رشته‌ای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها است.

این ملی‌پوش بسکتبال با اشاره به‌این موضوع که همه صحبت‌های رهبری سرلوحه کارم قرار گرفت؛ گفت: یکی از مهم‌ترین جملاتی که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم، این است که فرمودند:« در هر زمینه‌ای یک سری‌ها هستند که نمی‌خواهند ایران موفق شود، از هیچ چیز نترسید و با قدرت به‌کارتان ادامه دهید.»

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که سبب شد، من شگفت‌زده شوم، اطلاعات رهبری در همه رشته‌ها و اطلاع از همه جزئیات ورزشکاران بود، با وجود اینکه ما در ورزش حرفه‌ای هستیم، اما شاید از خیلی چیزها بی‌اطلاع باشیم، اما ایشان با اطلاع کافی که داشتند، تعجب مرا برانگیختند.

ارغوان تصریح کرد: از رهبر انقلاب تشکر می‌کنم که از ما دعوت کردند، امیدوارم همه جوانان در هر زمینه‌ای که هستند بتوانند از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.