سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی عادی سالانه سازمان خصوصی سازی گفت: سال گذشته،۱۰۰ درصد واگذاری ها به بخش خصوصیِ واقعی بود.

سال گذشته ۱۰۰درصد واگذاری ها، به بخش خصوصیِ واقعی بود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سیدرحمت اله اکرمی  با بیان اینکه در گذشته برخی از واگذاریها، واگذاری به بخش خصوصی واقعی نبود، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش شد تا واگذاریها به بخش خصوصی واقعی صورت گیرد که در سال ۱۳۹۶ این امر صد در صد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه خصوصی سازی یکی از کارهای بزرگی که در دولت و بطور خاص در وزارت اقتصاد انجام شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز نسبت به صحت واگذاریها به بخش خصوصی واقعی تاکید ویژه ای داشتند.

اکرمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که از اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان یک انقلاب اقتصادی نام بردند، گفت: باید تلاش کنیم این انقلاب اقتصادی با موفقیت محقق شود.

سرپرست وزارت اقتصاد افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیئت دولت با ایشان، نسبت به واگذاری اموال مازاد بانکها، و همچنین برخی واگذاریهای اموال مازاد نیروهای مسلح نیز تاکید کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به لزوم پیگیری جهت قابل معامله کردن صندوقهای سرمایه گذاری عدالت گفت: در موضوع سهام عدالت نیز، زمانی سهام داری معنی واقعی خود را پیدا می کند که به راحتی قابل معامله و فروش باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.