البرز- مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز گفت:۲ هزار و ۷۶۴ نفر از بانوان در حال حاضر در سطح مدارس حوزه علمیه این استان و در سطوح ۲ و ۳ مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل بیش از ۲۷۰۰ بانوی البرزی در سطح حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز صبح امروز (سه‌شنبه) در اجتماع بزرگ بانوان عاشورایی استان البرز با اشاره به  فعالیت حوزه علمیه استان البرز گفت: ۱۵ مدرسه در استان البرز زیر پوشش این مجموعه است که بر این اساس ۲ هزار و ۷۶۴ نفر از بانوان در حال حاضر در سطح مدارس حوزه علمیه این استان و در سطوح ۲ و ۳ مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار طلبه فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران در البرز داشته ایم گفت: در مجموع ۶۰۰ مبلغ در سطح استان البرز داریم که  همگی آنها دوره های خاص و ویژه ای را در بحث مهارت ورزی آموزش دیده اند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان البرز با اشاره به اینکه آموزش های ویژه ارایه شده به طلبه ها به گونه ای است که در نهادهای مختلف دولتی از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد و یا دانشگاه ها می توانند وارد شوند، افزود: در بحث پژوهش گری حدود ۵۰ پژوهشگر متخصص هستند و گام های موثری در بیرون از حوزه بر می دارند.

وی افزود:  در بحث وضعیت عمومی طلاب به لحاظ علمی  در سطح کشور وضعیت خوبی داریم و ۵ نفر طلاب  به المپیاد کشوری راه یافته اند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه گفت: در میان نخبگان هم نام دانش آموخته های حوزه علمیه استان البرز وجود دارد و از هر ۵ نفر طلبه ما یک نفر ممتاز و با معدل بالا است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان البرز در پایان با اعلام اینکه حدود ۴ هزار و ۵۰۰ طلبه در استان البرز در سطح آموزش های مجازی و حضوری در سطح مدارس حوزه علمیه البرز داریم، افزود: این تعداد  فارغ التحصیلان و محصلان مدارس  در البرز و  یک ظرفیت بالای علمی، تبلیغی و پژوهشی و تقوایی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.