معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مشهد گفت: ما سعی کردیم با نقل و انتقال تمام دانشجویان دختر در این دانشگاه موافقت کنیم و دانشجویان پسر را نیز تا جایی که ظرفیت دانشگاه بود، پذیرفتیم.

موافقت با نقل‌ و انتقالات تمام دانشجویان دختر دانشگاه آزاد مشهد
به گزراش قدس آنلاین ، رضا بهاری کاشانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد در انتقال دانشجو از استان و یا پذیرش مهمان رویکرد خوبی دارد و امسال نیز با درصد بالایی از درخواست های نقل و انتقالات دانشجویی موافقت شده است. 
وی تاکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد مشهد برای سال تحصیلی 97 حدود 15 هزار نفر در نظر گرفته شده است. 
افزایش 15 رشته جدید در دانشگاه آزاد مشهد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مشهد از افزایش 15 رشته جدید در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد و افزود: در سال جاری 3 رشته جدید در کارشناسی ناپیوسته و 7 رشته جدید در کاردانی ناپیوسته افزایش رشته داشته‌ایم، برخی رشته‌ها با توجه به تغییر سرفصل‌ها به دو گرایش در کارشناسی ارشد نظیر مکانیک خوردور تغییر یافته است. 
بهاری کاشانی تاکید کرد: ما از اساتید خود خواسته‌ایم که طرح درس، شیوه ارزشیابی و منابع تدریس خود را در سامانه ی آموزشی دانشگاه که دانشجویان  و اساتید در آن عضویت دارند،  قرار دهند و دانشجویان می توانند از ابتدای ترم تمام دروس، منابع درسی و شیوه ارزشیابی اساتید را در این سایت مشاهده کنند که این امر یکی از استانداردهای برجسته آموزشی کشور است.
وی تصریح کرد: رعایت انضباط آموزشی و انجام امور به موقع دانشجویان به ویژه جدیدالورود از اهمیت ویژه ای برای این دانشگاه برخوردار است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مشهد عنوان کرد: دانشگاه آزاد یک دانشگاه ماموریت محور است و ما تلاش می کنیم که تحقیقات کاربردی در راستای نیازهای کشور داشته باشیم تا علمی که تولیدی می شود قابلیت تبدیل به ثروت و افزایش سطح فناوری در جامعه را دارا باشد. لذا ما همواره به اساتید و دانشجویان خود تاکید می‌کنیم که انتخاب موضوع پایان نامه باید در راستای حل مشکلات جامعه باشد. 
بهاری کاشانی اضافه کرد: دانشگاه آزاد برای دانشجویان خود ارزش زیادی قائل است و در تدریس‌ به دانشجویانمان سعی می‌کنیم تا آنان ارزش علمی خود را بیشتر بدانند. 
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.