سرمربی تیم مشکی‌پوشان مشهد می‌گوید در صورت انحلال باشگاه تیم به هیات فوتبال استان واگذار می‌شود.

زوهانی: اگر قرار بود بازی نکنیم یک هفته زودتر به ما می‌گفتند
 
به گزارش قدس آنلاین ، تیم مشکی‌پوشان مشهد بعد از لغو بازیش مقابل تیم ملوان به علت صادر نشدن کارت بازی بازیکنان به دلیل صادر نشدن مجوز بازی برای تیم مشکی‌پوشان از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در شرایط مبهمی قرار گرفته و خبر از انحلال این تیم به گوش می‌رسد.
حمید زوهانی، سرمربی تیم مشکی‌پوشان مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: ما طبق صحبت‌هایی که هفته پیش با آقای عباسی داشتیم قرار بر این شد تا با قدرت کار خود را ادامه دهیم و قرار بود تا کمیته انتقالی باشگاه کار اسپانسرینگ باشگاه را انجام دهد. در روز قبل بازی با ملوان همه چیز مهیا بود برای انجام بازی و هزینه‌های سفر و بازی کاملا تهیه شده بود و مشکلی برای انجام بازی وجود نداشت. اما در لحظه آخر گفته شد کمیته انظباطی دستور به لغو بازی داده است. اگر قرار بود که از اول بازی نکنیم، یک هفته قبل‌تر به ما می‌گفتند که تا پول ندهید نمی‌گذاریم تیم بازی کند. الان ما برای این بازی این همه هزینه کردیم و مسافت طولانی طی کردیم که آخرش بگویند نمی‌توانید بازی کنید.
او ادامه داد: درباره احتمال انحلال باشگاه باید بگویم که قرار است رییس هیات فوتبال استان و آقای عباسی دوباره باهم صحبت کنند و تصمیم نهایی را برای ادامه راه بگیرند. اگر قرار باشد تیم منحل شود، باشگاه به هیات فوتبال واگذار می‌شود تا در بعد از واگذاری خود هیات فوتبال تصمیم نهایی را برای این تیم بگیرد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.