برای اولین بار در مدت پخش آزمایشی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) رکورد کنداکتور پخش این شبکه به ۱۲ ساعت رسید.

پخش شبکه امام رضاعلیه السلام ۱۲ ساعته شد

 به گزارش قدس آنلاین،   توکلی‌زاده مدیر شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) گفت: برای نخستین بار و همزمان با دهه اول محرم، کنداکتور پخش برنامه‌های شبکه جهانی امام رضا(ع) به ۱۲ ساعت رسیده است.
وی با اشاره به تولید و پخش برنامه‌های زنده این شبکه در ۱۳ شب اول محرم گفت: مهمترین برنامه این شبکه در ایام محرم «انیس القلوب» بود که در این مدت هر شب به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده از استودیوی این شبکه در صحن انقلاب اسلامی به روی آنتن رفت.
وی محتوای این برنامه را ایجاد وحدت و همدلی هر چه بیشتر بین مسلمانان و به خصوص شیعیان ایران و عراق عنوان کرد و گفت: در این برنامه قصه عاشورا و قیام امام حسین(ع) با حضور اساتید برجسته کشورهای مختلف و به زبان عربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این مسئول در شبکه جهانی امام رضا(ع) از برنامه «فیروزه» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این شبکه در دهه اول محرم نام برد که در ۱۱ قسمت به بررسی سرفصل های کتاب «آفتاب در مصاف» از بیانات مقام معظم رهبری با موضوع عاشورا می‌پرداخت و با کارشناسی شیخ علاء الدین در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ضبط و هر شب به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) پخش شد.
توکلی زاده افزود: برنامه اذان گاهی از حرم مطهر و همچنین ویژه برنامه ۵ دقیقه‌ای «مصباح الهدی» با سخنرانی دکتر غریب رضا با موضوع عاشورا از منظر امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این شبکه امام رضا(ع) در این ایام بوده است.
مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) برقراری ارتباط دائمی با کربلای معلی را از برجسته‌ترین فعالیت‌های این شبکه عنوان کرد که از دهه اول محرم آغاز شد و هرشب به مدت ۲۰ دقیقه از ساعت ۲۲ و در فواصل برنامه انیس القلوب و همچنین بعد از پخش نماز مغرب و عشاء با ارتباط زنده با کربلای معلی، امکان زیارت از راه دور مخاطبان این شبکه را فراهم آورد.

منبع:  آستان نیوز

پایان پیام/  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.