مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر ۱۲۶۲ نفر در این سازمان مشغول به خدمت هستند و برای اینکه نیروها در وضعیت استاندارد به فعالیت بپردازند حداقل نیاز به ۳۵۰ نفر دیگر در این سازمان می باشد.

آتش نشانی مشهد حداقل ۳۵۰ نفر نیرو کمبود دارد/تنها ۱۰ درصد تماس های مردمی مرتبط بافعالیت های این سازمان است

حسن جعفری درگفت وگو با قدس انلاین گفت: استاندارد شیفت کاری این سازمان درایران   ۲۴ ساعت به ۴۸ ساعت  می باشد اما  در برخی مناطق سطح شهر مشهد هنوز نیروها  ۲۴ ساعت به ۲۴ ساعت در حال انجام فعالیت می باشند که برای رساندن این شیفت های کاری به سطح استاندارد نیاز به نیرو بیشتر می باشد با توجه به این مهم متناسب با امکانات ضرورت جذب نیروی انسانی جدید در این سازمان به شدت احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۶۵۰ هزار تماس تلفنی با این سازمان از سوی شهروندان گرفته شد که تنها ۱۰ درصد آنها که در باره عملیات اتش نشانی و یا موضوعات مشاوره ای بود صحیح گرفته شد.

جعفری اظهار داشت: ۴۵ درصد از این تماس ها مزاحمتی و ۴۵ درصد دیگر نیز درباره موضوعات غیر مرتبط و یا عدم اگاهی در باره شماره های سازمان های مختلف بود.

وی افزود: موضوع وضعیت نیروهای این سازمان درباره شرایط خصوصی بودن و یا تغییر این وضعیت نیز در سه کمیسیون مختلف شورای شهر مشهد در حال بررسی می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.