عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تغییر قیمت برق مشترکان پرمصرف تاکید کرد و گفت: باید دولت و مجلس در این راستا گام بلندی را بردارند تا هر چه زودتر این اصلاح صورت پذیرد.

 تعرفه برق پرمصرف ها باید اصلاح شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سکینه الماسی درباره ضرورت اصلاح تعرفه مشترکین پرمصرف جامعه و اثرات آن بر صنعت برق کشور اظهار داشت: تابستان امسال شرایط خوبی را از لحاظ آب و برق نداشتیم و به‌خاطر کم بارشی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم.

وی ادامه داد: مصرف بیش از تولید باعث شد تا در برخی نقاط کشور خاموشی به‌وجود آید و در یک سری شهرها مردم با بحران بی آبی و برق روبرو شوند.

الماسی با بیان اینکه با کسب تجربه امسال، باید برنامه ریزی درست برای سال آینده از سوی دستگاه های مسئول انجام شود، عنوان کرد: یکی از این برنامه ها، همین اصلاح تعرفه برق پرمصرف ها است که باید دولت و مجلس در این راستا گام بلندی را بردارند تا هر چه زودتر این اصلاح صورت پذیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر مشترکان پرمصرف بدون توجه به شرایط موجود کشور بی رویه برق مصرف می‌کنند.

وی گفت: تغییر قیمت برق پرمصرف ها اثرات بسزایی را از جمله کاهش خاموشی ها و کمک به صنعت برق کشور به دنبال دارد که امیدواریم وزارت نیرو سریعاً این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.