یک روزنامه‌ی ورزشی بریتانیایی مدعی شد بایرن مونیخ برای منفجر کردن یک بمب بزرگ در فرصت نقل و انتقالات تابستان آینده دورخیز کرده و یکی از سوپراستارهای دنیای فوتبال را هدف گرفته : ادن هازارد.

هازارد، فقط تا پایان فصل در چلسی خواهد ماند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیلی رکورد با انتشار گزارشی اعلام کرد که درحالیکه تا فرصت نقل و انتقالات تابستانه‌ی فصل آینده زمان زیادی باقی مانده ولی باشگاه‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید از هم‌اکنون برای جذب ادن هازارد برنامه‌ریزی کرده‌اند. این در حالی است که امسال تابستان در فرصت نقل و انتقالات شایعات زیادی درباره‌ی تلاش رئال مادرید برای جذب این ملی‌پوش بلژیکی منتشر شده بود. ولی بعد از عزیمت زین‌الدین زیدان از رئال، هازارد در استمفورد بریج ماندگار شد تا دست کم یک فصل دیگر با پیراهن آبی چلسی به میدان برود.


دیلی رکورد در گزارش خود مدعی شد با توجه به اطلاعاتی که از منابع خود بدست آورده، هازارد از سه تیم بزرگ بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال پیشنهاداتی قابل توجه دریافت کرده و می‌داند که برای  فصل آینده می‌تواند به صورت صد در صد روی انتقال به یکی از این سه تیم حساب کند. رکورد می‌گوید با توجه به شرایط قرارداد هازارد، او اگر در انتهای فصل جاری بخواهد به یکی از این سه تیم بزرگ منتقل شود باشگاه چلسی مثل کورتوا چاره‌ای  نخواهد داشت جز اینکه به از دست دادن ستاره‌ی بزرگش رضایت دهد.


یکی از وب‌سایتهای هواداران بایرن مونیخ با استقبال از این خبر مدعی شد که خلاقیت، تکنیک و شم گلزنی بالای هازارد می‌تواند برای بایرن بسیار مفید باشد و انتشار خبر مبنی بر احتمال پیوستن او به بایرن برای هواداران این تیم بسیار لذت‌بخش است. با اینحال، شکی نیست که منابع مالی عظیم بارسلونا و رئال مادرید جذب هازارد را برای بایرن دشوار می‌کند هر چند نایب‌رئیس این غول فوتبال آلمان چندی پیش اعلام کرده بود باشگاهش پول کافی در اختیار دارد اگر احساس نیاز کند می‌تواند یک سوپراستار بزرگ را به مونیخ منتقل کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.