خراسان جنوبی-در چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس  نمایشگاه بزرگ " مقاومت رمز پیروزی " با حضور مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا کشور در بشرویه گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ "مقاومت رمز پیروزی" گشایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،بعد از ظهر دیروز (سه‌شنبه) سوم مهرماه و در چهارمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس  نمایشگاه بزرگ " مقاومت رمز پیروزی " با حضور مشاور فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا کشور " سردار حزنی" ، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی "سردار قاسمی ، فرمانده سپاه بشرویه ،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ،در بشرویه گشایش یافت.

این نمایشگاه با عبور از خیمه ولایت و گلزار مطهر شهدای گمنام آغاز شده و به غرفه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اقتصادی، بصیرتی، عاشورایی می رسد که  با تلاش شبانه روزی بسیجیان شهرستان بشرویه و در محل مصلی امام خمینی " مزار شهدای گمنام " برپا شده است.

"سرگرد پاسدار علی خبازی" در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ار بشرویه با اشاره به غرفه های تشکیل شده خاطر نشان کرد: نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کنگره بزرگ 2 هزار شهید خراسان جنوبی با نام " مقاومت رمز پیروزی " دایر شده که بسیجیان عزیز تلاش شبانه روزی برای راه اندازی آن داشته اند.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: نمایشگاه  با زیارت  شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر آغاز شده و به سمت غرفه ایثارگران هدایت میشود که تمام شهدای شهرستان در یک قاب را  به نمایش میگذارد.

وی تصریح کرد: غرفه های مختلف دیگر از جمله غرفه مقاومت،غرفه نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع مقدس، غرفه سنگرسازان بی سنگر، غرفه بسیج طلاب،غرفه بصیرت عاشورایی با محوریت شناخت خواص بی بصیرت و خواص با بصیرت می باشد.

خبازی با اشاره به دیگر غرفه هایی که به همت بانوان بسیجی در نمایشگاه راه اندازی شده هم گفت: غرفه هایی از جمله امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت عاشورایی، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، جامی از آفتاب، مقر کتاب، غرفه فضای مجازیو غرفه شهیده نسترن خسروی  نیز از جمله غرفه های این نمایشگاه است .

فرمانده سپاه بشرویه افزود: این نمایشگاه به سمت قطار انقلاب ادامه پیدا می کند که می توان به یادمان دفاع مقدس اشاره کرد که سیره شهدا در ان عنوان شده و در ادامه غرفه های آیین محرم در بشرویه ، غرفه  توانمندی های بسیجیان بشرویه و فروشگاه های محصولات ایرانی ، میراث فرهنگی و صنایع دستی، غرفه بسیج سازندگی  ، بهداشت سلامت زنان و مردان ، غرفه میز خدمت و غرفه بسیج ورزشکاران  می باشد.

وی با دعوت از عموم مردم عزیز و ولایتمدار بشرویه برای بازدید از این نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از ساعت 17 هر روز برای بازدید عموم به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

گفتنی است "نمایشگاه بزرگ مقاومت رمز پیروزی" که به همت بسجییان در هفته دفاع مقدس در محل مصلی امام خمینی "مزار شهدای گمنام " شهرستان بشرویه گشایش یافته  از امروز به مدت یک هفته از ساعت 17 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.