امام جمعه بشرویه گفت:شهرستان بشرویه متاسفانه یک استخر شنا ندارد و در این راستا سپاه و بسیج با همتی که دارند پروژه  احداث استخر شنا  را در پیش گرفته که می طلبد تا قرارگاه محرومیت زدایی با کمک های خوب خود این پروژه را تسریع بخشد.

احیا قنوات در روستاها و کمک به ساخت استخر شنای بشرویه  چشم انتظار نگاه ویژه مسئولان کشوری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین " شامگاه روز گذشته  سه‌شنبه سوم مهرماه در اجلاسیه بزرگ سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه که با حضور مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه خاتم الانبیا کشور مسئولان استانی و شهرستانی خانواده معظم شهدا و جمعیت باشکوهی از مردم مومن و شهید پرور شهرستان بشرویه در محل هیئت سادات الحسینی برگزار شد با قدردانی از حضور مردم و خانواده معظم شهدا و تسلیت شهادت حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد :شهادت عزیزان ما زمینه مقاومت بیشتر و ایستادگی را فراهم می‌کند.

 امام جمعه بشرویه افزود :مردم غیرتمند ایران اسلامی برای پاسداری از ارزش‌های خون مقدس شهدای عزیز در تمامی صحنه ها آمادگی کامل دارند و این حوادث کوچکترین خللی در اراده ملت نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند.

 وی با تقدیر از برگزاری رخداد تاریخی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی که در آذرماه برگزار خواهد شد و همچنین برپایی یادواره های مختلف در شهرستانها خاطرنشان کرد: رخداد تاریخی کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می کند و شهرستان بشرویه نیز در این راستا برنامه‌های بسیار خوب و پرباری را در نظر دارد.

شمس الدین در ادامه با اشاره به مشکلات و کمبوده ها  در شهرستان بشرویه خاطرنشان کرد: شهرستان بشرویه در سالهای گذشته جزو کم باران ترین شهرستان ها در سطح کشور شناخته شده و متاسفانه خشکسالی های پیاپی روستاها را خشک و اقتصاد کشاورزی را دچار مشکل کرده است .

امام جمعه بشرویه تصریح کرد: اما جای بسیار خوشحالی است که در بسیج سازندگی با اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی برای کمک به روستاییان صورت می گیرد و جای امیدواری است ولیکن انتظار داریم از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی کمک های بیشتری به شهرستان محروم بشرویه اختصاص داده شود به ویژه در بخش کمک به کشاورزان و احیا قنوات که نیاز بسیار شدیدی وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود امکانات  مختلف و همچنین نبود استخر شنا در این شهرستان کویری هم افزود: شهرستان بشرویه از جمله شهرستان های کویری در کل کشور محسوب شده و در تابستان دمای هوای آن به۵۰ درجه هم می‌رسد ولی متاسفانه یک استخر شنا ندارد و در این راستا سپاه و بسیج با همتی که دارند پروژه  احداث استخر شنا  را در پیش گرفته که می طلبد تا قرارگاه محرومیت زدایی با کمک های خوب خود این پروژه را تسریع بخشد.

شمس الدین افزود :انتظار داریم قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی با در اختیار گذاشتن تجهیزات و ادوات سنگین بخشی از مشکلات فراروی منطقه را که به‌دنبال خشکسالی ها به وجود آورده حل کند .

امام جمعه بشرویه با تقدیر از همت هیئت های مذهبی در برپایی مراسمات مختلف گفـت: به شکرانه خداوند تمام اماکن مذهبی و مسئولین هیئت های مذهبی بشرویه در راه ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی در شهرستان بشرویه همیشه پای کار هستند.

 وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی هیئت های مذهبی که در مناسبت های مختلف برنامه های اسلامی و فرهنگی در دستور کار دارند از بانیان مکان مذهبی هیئت سادات الحسینی نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.