رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به کشورهای متجاوز، تأکید کرد که دوران سلطه‌گری به سر آمده است و هرگونه تلاش برای بازگرداندن آن محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: دوران سلطه‌گری تمام شده است

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، خطاب به کشورهای متجاوز گفت: «شما باید بدانید که دوره سلطه‌گری به پایان رسیده است و تمامی تلاش‌ها برای احیای آن محکوم به شکست خواهد بود.

المشاط این اظهارات را روز گذشته طی سخنانی در مراسمی، که به مناسبت پنجاه و ششمین سالگرد انقلاب ۲۶ سپتامبر یمن ایراد کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، تمامی کشورهای متجاوز را مسئول تبعات تمامی تدابیر دولت مزدور و مستعفی «عبد ربه منصور هادی» در عدن خواند و به کشورهای جهان درباره ورود به هرگونه تعامل با این دولت مستعفی و «نامشروع»، و همزیستی به آن هشدار داد.

وی گفت: «در صورتی که نیروهای دشمن به سیاست گرسنه نگه‌داشتن ادامه دهند مسئولیت اخلاقی ایجاب می‌کند که ما تدابیری اتخاذ کنیم که تبعات آن بر عهده نیروهای دشمن و مزدور است.»

المشاط در ادامه از اظهارات «عمران خان» نخست‌وزیر جدید پاکستان مبنی بر آمادگی کشورش برای ایفای نقش در برقراری صلح در یمن، بسیار قدردانی کرد و افزود که از تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن حمایت مستمر می‌کند و از تمامی تلاش‌ها در این روند استقبال می‌کند.

وی خطاب به ملت یمن گفت: «امیدواریم که ملت‌مان به مقاومت در برابر نبرد اقتصادی ادامه دهند که این، آخرین اهرم دشمن‌مان است و به امید خدا شکست خواهد خورد.»

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: «به مبارزه ادامه می‌دهیم، هرچند همواره دست خود را برای صلح به سوی کشورهای مختلف دراز کردیم و ادامه‌دهنده این اقدام خواهیم بود.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.