یزد - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از برگزاری آیین جشن عاطفه‌ها در یازدهم مهرماه در دو هزار مدرسه درسطح استان خبر داد و گفت : پاکت جشن عاطفه‌ها در بین ۲۴۰ هزار دانش‌آموز یزدی توزیع شده است .

توزیع پاکت جشن عاطفه‌ها در بین ۲۴۰ هزار دانش‌آموز یزدی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداداستان یزد ، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها یک جریان است و به یک روز محدود نمی‌شود اظهارداشت : مردم نیکوکار می‌توانند در طول سال برای برطرف کردن مسائل و مشکلات دانش آموزان بی‌بضاعت در زمینه‌های مختلف ازجمله تأمین لوازم‌التحریر، پوشاک، کتب درسی، کیف و کفش، شهریه و ایاب و ذهاب دانش آموزان و دانشجویان و همچنین کمک به معیشت و هزینه‌های درمانی آنان مشارکت کنند و زمینه لازم را برای تحصیل جامه هدف تحت حمایت کمیته امداد فراهم کنند.

وی بابیان اینکه این نهاد با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی تمام تلاش خود را برای حفظشان و کرامت دانش آموزان در توزیع هدایا به کار می‌گیرد، افزود: یازدهم مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور دو هزار مدرسه در استان یزد پایگاه جشن عاطفه‌ها می‌شود.

معاون کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت نیازسنجی و اولویت‌بندی نیازهای تحصیلی و آموزشی دانش آموزان محروم گفت: در جلسات هم‌اندیشی جشن عاطفه‌ها که با حضور مسئولان کمیته امداد، آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی برگزارشده است، هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی در سطح مدارس استان به‌عمل‌آمده است.

وی بابیان اینکه توزیع پاکت‌های جمع‌آوری کمک‌های اهدایی به جشن عاطفه‌ها در بین ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در حال انجام است، تصریح کرد: نیکوکاران یزدی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که ۱۵ و ۱۶ شهریورماه با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در پایگاه‌های سطح شهر، مساجد و مراکز نیکوکاری محله برگزار شد بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

مشعل چی با اشاره به اینکه کمک‌های دریافتی در همان مدارس و مناطق جمع‌آوری‌شده توزیع می‌شود خاطرنشان ساخت: مردم نیکوکار استان یزد سال گذشته یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند استان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.