البرز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: دوره های آموزشی ویژه شاغلین وفعالان صنایع دستی این استان برگزار می شود.

دوره‌های آموزشی ویژه فعالان صنایع دستی البرز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز، فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی استان از برگزاری دوره های آموزشی شاغلین صنایع دستی استان البرز با هدف تقویت بازاریابی وفروش محصولات در این بخش خبرداد.

وی افزود: موضوع کارآفرینی در حوزه صنایع دستی می‌تواند راهگشای بن‌بست‌های اقتصادی در جامعه باشد، بی شک صنایع دستی ظرفیت لازم برای ایجاد اشتغال، بازار کار و پویا نمودن اقتصاد جامعه را دارد اما نبود اطلاعات کافی و عدم آگاهی از روشهای نوین کارآفرینی همواره مانعی بر سر راه هنرمندان بوده است.

صابری همچنین اضافه کرد: پس از کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تولید پایدار مقوله بازاریابی و فروش محصولات تولید شده صنایع دستی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما تحقق این امر بدون آموزش و یادگیری در این حوزه امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اهمیت ارتقاء دانش فنی هنرمندان در حوزه صنایع دستی افزود: با توجه به تخصیص اعتبار لازم در خصوص آموزش هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی امسال برنامه ریزی لازم برای تشکیل کلاسهای آموزشی هنرمندان و صنعت‌گران استان البرز در رشته های کارآفرینی و بازاریابی انجام شده است.

این مسئول در پایان گفت: امیدواریم با تشکیل این دوره ها و انجام آموزش های لازم شاهد رشد بیش از پیش در حوزه تولید، کارآفرینی،بازاریابی و فروش صنایع دستی در استان البرز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.