رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی از استقبال زائران از نمایشگاه «سوخت نگاری تصاویر شهدا» در حرم رضوی خبر داد.

استقبال زائران از نمایشگاه «سوخت نگاری تصاویر شهدا» در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس به همت خادمان فرهنگی حرم مطهر رضوی برنامه‌های متعدد و متنوعی در حال برگزاری است، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه «سوخت‌نگاری تصاویر شهدا» یکی از فعالیت‌های اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی در هفته دفاع مقدس به ‌شمار می‌رود که مورد استقبال زائران نیز قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در رواق دارالهدایه بارگاه مطهر امام هشتم(ع) واقع در صحن جمهوری اسلامی از اول مهرماه برای بازدید عموم زائران و مجاوران برپا شده و تا پایان هفته دفاع مقدس از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب میزبان زائران است.
حسن‌زاده ابراز کرد: در این نمایشگاه آثار هنری سیداحمد دهنوی، هنرمند نیشابوری در زمینه طراحی تصاویر شهدا بر روی چوب به روش «سوخت نگاری» در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفته و این استاد نقاشی روزانه یک اثر هم در همین مکان طراحی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه چهره بیش از ۱۰ شهید در این نمایشگاه در قالب نقاشی سوخت نگاری به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه چهره‌های شهید ولی‌الله چراغچی، شهید خادم الشریعه، شهید حججی، شهید ابراهیم همت، شهید بابا محمد رستمی، شهید آقاسی‌زاده، شهید سید محمد تقی رضوی، شهید ابراهیم هادی و... به صورت سوخت نگاری طراحی و در معرض دید زائران قرار گرفته است.

منبع:آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.