البرز- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با گلایه از اعضای شورای شهر کرج گفت: متاسفانه هیچگونه مساعدتی برای تجلیل از قهرمانان ورزشی از سوی شورای پنجم صورت نگرفته است.

شورای شهر پنجم کرج کمکی برای تجلیل از مدال آوران نداشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهرکرج که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد لایحه دوفوریتی کمک هزینه اعزام ورزشکاران استان البرز به بازی های آسیایی و پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال مطرح شد.

امیرغفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز که به عنوان مهمان در این جلسه حضور داشت با اشاره به اینکه البرز استانی ورزشی است، گفت: هزینه های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تنها از طریق اجاره ۵۹ مکان ورزش تامین می شود.

وی افزود: در سال ۹۶ عنوان نخست کشوری را در حوزه های مختلف کسب کرده ایم و در سال جاری نیز از جمله ورزش های همگانی این اتفاق تکرار خواهد شد.

غفرانی با بیان اینکه شورای شهر کرج فقط در سال ۹۴  برای مدال آوران و قهرمانان ورزشی اعتبار و بودجه لحاظ کرده بود،   گفت: در دو سال گذشته متاسفانه تا کنون هیچگونه مساعدتی برای تجلیل از قهرمانان ورزشی از سوی شورای شهر کرج نداشته ایم در حالی که در تمام استان های کشور شورای شهرها در این خصوص مساعدت داشته اند.

وی با اشاره به کسب مدال های مختلف از جمله در رشته های تیرو کمان، کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات بین المللی خاطرنشان کرد:این استان سهم پررنگی در مدال های کسب شده کاروان ایران داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: ورزشکاران ما در مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۴ حدود ۱۴ نفر بود و که امسال به ۲۳ نفر در بازی های آسیایی جاکارتا رسید.

این مسئول ادامه داد: در این خصوص حدود ۵۷ درصد پیشرفت در خصوص سطح مشارکت حضور در بازی های آسیایی داشته ایم.

وی با یادآوری اینکه  ۴۸ رشته ورزشی فعال در استان البرز داریم،   گفت: طی یکسال گذشته در  ۲۰۰ مسابقه کشوری میزبان رقابت ها بوده ایم.

غفرانی با بیان اینکه  ۴ سال است که البرز در زمینه ورزش همگانی در کشور حائز رتبه نخست میشود  گفت: هر هفته در سطح پارک های کرج برنامه های خاص برای ورزش های همگانی داریم و برخی هئیت های ورزشی ما اکنون در پارک های شهر تمرین می کنند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این جلسه مقرر شد لایحه ارسالی به شهرداری کرج عودت داده شود و از محل ردیف های اعتباری خاص لایحه ای جدید تنظیم و پس از ارسال به صحن شورای شهر کرج در خصوص تجلیل از قهرمانان و مدال ورزشی اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.